گروه هکر Crimson Collection ، که چند روز پیش Red Hat Gate Hat را هک کرد و 2 گیگابایت داده از این شرکت را به سرقت برد ، اکنون ادعا می کند که سرورهای نینتندو را هک کرده و داده های مهمی را به دست آورده است.

گروه هکر Crimson Collective اخیراً بیش از 2 گیگابایت داده های کلاه Red Hat Gate را که شامل اطلاعات هویت مشتری بود ، به سرقت برد. اگرچه این تیم در ابتدا سعی در اخاذی از Red Hat برای پذیرش آن داشت ، اما ادعای هک برای Crimson Collective پذیرفته نشد تا اقدامات زیر را برای تبلیغ رسانه ها انجام دهد. اکنون Red Hat با هک اطلاعات خود کنار آمده و در بیانیه ای اعلام کرده است که تلاش های خود برای اصلاح خدمات امنیت سایبری شرکت است.
در اوایل سپتامبر امسال ، Crimson Collection ادعا کرد که اپراتور ارتباطات از راه دور کلمبیا کلارو کلمبیا را هک کرده و 2 میلیون پرونده از مشتریان مختلف و حامل های پستی به سرقت برده است. شرکت امنیت سایبری Anomali در مورد فعالیت های این تیم اظهار داشت که Crimson Collective سعی می کند با انجام حملات هکرها با مجرمان سایبری اعتبار کسب کند و بنابراین ، فعالیت های این گروه همیشه مبتنی بر مهارت های فنی نیست و همچنین اغراق آمیز است.
قبل از رد هات ، این تیم اعلام کرد که وب سایت نینتندو را که به نظر می رسد بیشتر یک فعالیت تبلیغاتی است ، دستکاری می کند ، اما اکنون ، به طور رسمی ادعای حقوق خود را برای این شرکت ، عکسی از کتابخانه و طبقه بندی پرونده های مختلف نینتندو در اینترنت منتشر کرده است و به نظر می رسد درخواست های نفیس دارد.

برایان کربس ، یک روزنامه نگار ، گفت که پیام های جمعی Crimson در تلگرام ، که شامل نینتندو هک نیوز است ، توسط Alias Miku ارسال شده است که قبلاً توسط هکر 6 ساله بریتانیایی Talha Jubair که عضو Lapsus $ و Spider پراکنده بود ، ارسال شده است. البته او هنوز در بازداشت دادگاه است. با این حال ، نینتندو هنوز به این سؤال پاسخ نداده است و ما باید منتظر تأیید یا رد هک توسط Crimson Collective باشیم.
برجسته نیست که هک های شرکت صنعت ویدیویی ، خالق سری Pokémon ، که منجر به کد منبع این حق رای دادن ، اسناد طراحی و برنامه های مفهومی برای Pokémon شد ، برجسته نیست. هکر Lapsus $ ، که در سال 6 کلارو کلمبیا را هک کرده بود ، یک سال بعد به هک Ubisoft و Microsoft رفت و حتی وقتی فیلم های فاکتور اصلی GTA 6 در اینترنت منتشر شد ، فعالیت های خود را ردیابی کرد. حتی برخی از داده های نینتندو ، از جمله 6000 حساب در سال ، در معرض خطر نشت اطلاعات کاربر و خرید خارج از قانون بود که این شرکت با نیاز به کاربران برای کنترل رمز عبور و استفاده از گزینه تأیید دو مرحله ای توانست از فاجعه جلوگیری کند.





































