در آستانه رقبای اصلی مانند Battlefield 6 و نسخه نهایی Escape de Tarkov ، Team Jade Studio از نقشه راه بلندپروازانه خود برای سال دوم Delta Force رونمایی کرد. این برنامه ها شامل ویژگی های منحصر به فرد ، از جمله سیستم تخریب کامل محیط زیست برای رقابت مستقیم با بتفیلد و یک حالت نوآورانه برای بازی باس در بخش استخراج است که از سال 4 به تدریج به بازی اضافه می شود.

اگرچه فصل جدید Delta Force به تازگی با مطالب زیادی آغاز شده است ، از جمله یک اپراتور جدید ، هواپیماهای جنگنده و حتی یک گذرگاه با سری Metal Gear Solid ، اولین بازی تیراندازی به زودی جدی تر خواهد بود. انتشار قریب الوقوع Battlefield 6 و انتشار نسخه 4.0 Tarkov در Steam یک چالش بزرگ برای بخش های مختلف Delta Force است. با این حال ، تیم سازنده از برنامه های آینده خود رونمایی کرده است و نشان می دهد که عمدی نیست.
مهمترین ویژگی ارتقاء سیستم تخریب بازی که برای رقابت مستقیم با میدان نبرد طراحی شده است 6. سازندگان قول نابودی کلیه سازه هایی را که در آن هر ساخت و ساز کارت از بین می رود ، نوید می دهند. این رویکرد تخریب بسیار بزرگتر و واقع بینانه تر از سیستم مورد استفاده در Battlefield 6 را ارائه می دهد. سیستمی که تخریب محدود و کنترل شده برای حفظ ساختار کلی کارت ها داشته باشد. Team Jade Studios اعلام کرده است که سیستم جدید از ابتدای سال به تدریج به بازی اضافه می شود.
در بخش عملیات نیز یک ویژگی نوآورانه وجود دارد. در زمان سال دوم بازی ، بازیکنان این فرصت را خواهند داشت که نقش یکی از قدرتمندترین باس را بازی کنند. این شخصیت های غیر بازی ، مجهز به سلاح های منحصر به فرد ، به طور کلی از مناطق کلیدی در برابر کارت محافظت می کنند. در یک تصمیم بی سابقه در این نوع ، بازیکنان می توانند این باس را کنترل کنند و حتی بازیکنانی مانند نیروی کمکی خود را جذب کنند.
علاوه بر این ، به روزرسانی های دیگر برای سال دوم برنامه ریزی شده است. از جمله افزودن بخش زیر آب به نقشه شهر فضایی و معرفی نقشه کاملاً جدید در یک قلعه هسته ای. علاوه بر این ، بازی در ترم دوم به GPU موتور هنرییل منتقل می شود تا از نظر بصری بالاتر و روشنایی برسد.
به گفته تحلیلگران ، این برنامه های بلند مدت می توانند در صورت کاهش تعداد بازیکنان پس از عناوین رقیب ، به بازی کمک کنند تا بازده قدرتمندی داشته باشد.