AI Limit و اولین Berserker: Khazan دو اثر جدید و هیجان انگیز به سبک Soulzelick است که به زودی منتشر شده و باعث شده طرفداران این ژانر باشد. در این مقاله ، این دو عنوان روح انیمیشن را با هم مقایسه خواهیم کرد.

این دو عنوان به منظور به چالش کشیدن مهارت های بازیکنان و ارائه یک تجربه منحصر به فرد روح و الهام بخش بازی هایی مانند NIOH و Code Vein ، نوآوری در گیم پلی و عناصر بصری طراحی شده است. اما در هر دو بازی ، چه کاری بهترین روح مانند تجربه را برای کسانی که به این سبک علاقه مند هستند ارائه می دهد؟
قبل از پاسخ دادن به این سؤال ، ما پیشنهاد می کنیم که بررسی مالک اولین Berserker: Khazan و Limited را از طریق لینک های زیر بخوانید.
در زیر ، این عناوین را از زوایای مختلف مقایسه خواهیم کرد.
سبک هنری: برابری

این دو عنوان از یک انیمیشن سبک هنری به عنوان هویت بصری خود استفاده می کنند ، که بازی های بسیار را به عنوان یک کد ورید به یاد می آورند. آیا تصور شخصیت است یا محیط زیست ؛ تمام اجزای گیم پلی این را به خوبی نشان می دهند.
اگر به بازی های ژانر Soulslake علاقه دارید و سبک هنری انیمه را دوست دارید ، این دو عنوان می توانند شما را با فضای جذاب و تصورات دلپذیر آنها جذاب نگه دارند.
موسیقی: اولین Berserker: Khazan

موسیقی اولین Bearserk: Khazan بلافاصله شما را در فضای تاریک و تهدیدآمیز خود غوطه ور می کند. با وجود این موسیقی جذاب ، عبور از مراحل ، فضایی تاریک و دلپذیر را ایجاد می کند که شما را کاملاً آگاه می کند تا با حملات دشمن و تغییرات زیست محیطی روبرو شوید.
تنظیمات باس همیشه با موسیقی قدرتمندی همراه است که شما را برای آزمایش نفس گیر و رویارویی با آدرنالین آماده می کند. علاوه بر این ، بسیاری از لحظات حماسی و سینمایی بازی ، به لطف موسیقی متن فیلم جذاب ، موفق می شوند احساسات مختلف را به بازیکن منتقل کنند.
مبارزه: برابری

کمپین ها و باس ستون اصلی بازی های ARPG در جنس Soulslake است. این دو بازی سبک جنگی کاملاً متفاوتی را به یکدیگر ارائه می دهند و تنها معیار برتری آنها طعم شخصی بازیکن است. مبارزات KHAZAN ترکیبی از گیم پلی استقامتی و استقامت با الهام از NIOH است. هنوز هم در این عنوان ، صلاحیت از بین بردن تأثیر بسیار دلپذیر و شبیه Sekiro است و یکی دیگر از ستون های گیم پلی است.
از طرف دیگر ، گیم پلی حد AI به احتمال زیاد به بازی های Dark Souls می رود. شما می توانید دشمنان را گول بزنید و به لطف کمبود گروه استقامتی ، بسیار ساده تر از منبع الهام است. با ظرفیت Dodge ، دست چپ شخصیت اصلی ، آریزا ، به طیف گسترده ای از ظرفیت ها و طلسم ها دسترسی دارد ، که به خم شدن مشکلات کمک کرده است. نتیجه یک مبارزه نسبتاً ساده تر است که در آن همیشه از آدرنالین در رگهای شما جریان نخواهد یافت.
کم: اولین Berserker: Khazan

باس و دشمنانی که در اولین بار با آنها ملاقات می کنید: KHAZAN بی رحمانه است. این آزمایشات نهایی مراحل و نشان دادن مهارتهایی است که در طول بررسی محیط زیست به دست آورده اید و به لطف مسیرهای میانبر ، تلاش می شود تا این باس را با سهولت به چالش بکشد.
باس اولین Berserker: Khazan معمولاً ضربه ای دارد و مرحله دوم آنها ظرفیت های شما را به چالش می کشد. برای پیروزی در این پیروزی ، ساختن یک نگهبان عالی برای حفظ استقامت ، کاهش تأثیر و یافتن فرصت مناسب برای انتقام جویی بسیار مهم خواهد بود.
شخصی سازی: برابری

یکی از منحصر به فرد ترین عناصر بازی های Soulzalik ، آزادی ایجاد و شخصی سازی شخصیت اصلی مطابق با سبک ترجیحی شما با بازی است. متأسفانه ، یا خوشبختانه ، اینها در دو عنوان AI Limit و اولین Berserker نیستند زیرا مانند بازی های Sekiro و Nioh ، شما داستان یک شخصیت از پیش تعیین شده را کشف خواهید کرد.
شما می توانید برای یکی از شخصیت های اصلی این عناوین ، Arisa و Khazan ، لباس یا زره پوش را انتخاب کنید ، اما شخصی سازی محدود به این امر است. علاوه بر این ، از نظر گیم پلی ، می توانید سبک بازی خود را در قلب گیم پلی در این دو عنوان تغییر داده و تنظیم کنید.
تاریخ: اولین Berserker: Khazan

معمولاً در بازی های Soulslak ، گیم پلی و مشکلات هدف اصلی هستند و تاریخ مسئول افزایش جذابیت و جذابیت بازیکن در این راه است. در این میان ، این اولین بارکر است: KHAZAN ، که تاریخچه بهتری و جهانی سازی بهتر از حد AI ارائه می دهد.
شما همچنین می توانید با گذر از داستان ، خاطرات شخصیت Khazan را بدست آورید ، که به طور خلاصه نمایی از این شخصیت را در این مسیر روایی به شما می دهد ، که به شما احساس حضور در تاریخ می بخشد. متأسفانه ، در حد AI ، چیز خاصی برای یافتن در یک داستان وجود ندارد ، و تنها چیزی که باید بدانید این است که یک گل مرموز جهان را نابود می کند و شما باید جلوی آن را بگیرید.
کاوش در محیط زیست: محدودیت IA

می توانیم بگوییم که بازی AI Limit از نظر مسیریابی ، میانبر ، اکتشاف و اسرار مخفی که ممکن است به اندازه حلقه الدن بلند نباشد ، دنیای بسیار پیشرفته ای دارد و بسیار بهتر است ، اما به خوبی می تواند باعث اکتشاف دلپذیر از روح مانند عناوین شود.
از طرف دیگر ، کاوش در اولین Berserker: Khazan خیلی پیچیده یا جذاب نیست زیرا مناطق اصلی بازی به طور جداگانه طراحی شده است و افراد باز و در دسترس وجود ندارد. طراحی مراحل به جای یادآوری عناوین جنسیتی Soulzalic ، شبیه به بازی NIOH است.
پایان: اولین Berserker: Khazan

به طور کلی ، اولین Berserker: Khazan تجربه بسیار بهتری نسبت به بازی Limit AI به شما ارائه می دهد ، و بدون شک پیشنهاد می شود که آن را از علاقه مندان به Soulzlake خریداری کنید. البته این بدان معنا نیست که عنوان حد AI ارزش تجربه را ندارد ، بلکه به دلیل هماهنگی تقریبی انتشار آنها ، تجربه Khazan اولویت بالاتری است.
سرانجام ، هنگامی که تصمیم به خرید عناوین بالا گرفتید ، جنبه های مورد علاقه شما از Soulzalik مهربان و وابستگی شما به ژانر باز می گردد ، اما قبل از تصمیم گیری نهایی ، با تجدید نظر در بازی Berser: Khazan و AI Limit دوباره پیشنهاد می شود.