همانطور که به نظر می رسد، A Plague Tale: Requiem یک تجربه حماسی خواهد بود. البته مانند بازی قبلی A Plague Tale با داستانی خطی روبرو هستیم. با این حال، A Plague Tale: Requiem دارای مراحل و مکان های بزرگتر از Innocence است. همچنین از نظر مدت زمان، ما با یک بازی بسیار طولانی تر طرف هستیم.
A Plague Tale: Requiem فقط طلایی شد. این بازی در تاریخ 26 اکتبر 1401 (18 اکتبر 2022) برای Xbox Series X/S، PlayStation 5، Nintendo Switch از طریق پلتفرم ابری و رایانه شخصی منتشر خواهد شد.
پینسن همچنین گفت که توسعه دهنده A Plague Tale: Requiem، Asobo Studio، بیشتر بر روی سرعت آن تمرکز کرده است تا طول آن. به گفته پینسن، هدف این استودیو اطمینان از عدم وجود محتوای اضافی و اتلاف وقت در طول بازی بوده است:
کوین پینسن، طراح اصلی صحنه A Plague Tale: Requiem در مصاحبه ای با مجله PLAY تایید کرد که A Plague Tale: Requiem بین ساعت 3 تا 6 بعد از ظهر اجرا خواهد شد. در حالی که بازی قبلی 9-10 ساعت دیگر تمام می شود. در نتیجه می توان گفت که با یک ماجراجویی بسیار طولانی تر طرف هستیم که در بهترین حالت دوبرابر بازی قبلی طول می کشد.
این بازی طولانی تر است زیرا باید می شد. خبری از محتوای پرکننده نیست. ناشر ما، Focus Entertainment، ما را تشویق کرد تا زمانی که میخواهیم داستانی را که میخواهیم تعریف کنیم، بازی را بسازیم. بنابراین ما ضرب الاجل خاصی را تعیین نکرده ایم. وقتی شروع شد، خیلی به زمان پایانی مسابقه فکر نکردیم. ما یک تیم کوچک متشکل از 70 نفر هستیم، بنابراین باید به دقت در مورد تصمیمات خود فکر کنیم.
کوین پینسون، طراح ارشد A Plague Tale: Requiem، به تازگی رسما تایید کرده است که این بازی به طور قابل توجهی طولانی تر از نسخه قبلی خواهد بود.
تحریریه ICTNN شبکه خبری