با فناوری DirectSR، مایکروسافت قصد دارد پشتیبانی و استفاده از Super Resolution در بازیها را برای سازندگان آسانتر کند. این فناوری از NVIDIA DLSS، AMD FSR و Intel XeSS پشتیبانی می کند.
با فناوری DirectSR، مایکروسافت قصد دارد مقیاس بازی را بهبود بخشد. مدتی است که درباره فناوری Super Resolution اختصاصی مایکروسافت صحبت می شود، اما DirectSR هیچ ربطی به آن ندارد. در واقع این فناوری به دنبال بهبود عملکرد NVIDIA DLSS، AMD FSR و Intel XeSS است.
فناوری ارتقاء مقیاس جدید، بازی های فعلی و نسل بعدی را تسهیل می کند. به گفته مایکروسافت، این فناوری انقلابی در استفاده از Super Resolution ایجاد می کند و استفاده از این فناوری در بازی ها آسان تر از همیشه خواهد بود. نکته مثبت این فناوری سازگاری آن با چندین سخت افزار است.
با فناوری DirectSR، توسعه دهندگان دیگر نیازی به صرف زمان زیاد و تخصیص قدرت پردازش بیش از حد ندارند، فقط از بین گزینه های متعدد و یک کد واحد انتخاب کنید.
فناوری Super Resolution برای کنسول های دستی و مینی پی سی ایده آل خواهد بود و می توانید از گرافیک مناسب با حداقل سخت افزار لذت ببرید.
نظر شما در مورد این فناوری جدید چیست؟