در مصاحبه اخیر با Xboxe ، فیل اسپنسر ، رئیس بخش بازی مایکروسافت ، در مصاحبه اخیر با Xboxe گفت که وی با این سرویس موافق نیست.

Xbox و PlayStation در زمینه زمینه ها بر اساس این زمینه شکست خوردند. Halo Infinite ، که قرار بود تا 5 سال پس از انتشار آن پشتیبانی شود ، اکنون کمتر بازیکنان در روز را نسبت به مجموعه Halo Master Master Shis جذب می کند. دریای سارقان سالهای زیادی را در یک دریای غیر خوشحال گذرانده است تا اینکه سرانجام موفق شد. سونی ، اما با کنکورد ، به همان اندازه که تمام خرابی های سرویس روی مایکروسافت متمرکز شده بود ، ضربه زد. سونی اکنون در حال بررسی تصمیمات گذشته است.
اما به نظر می رسد Xbox ایده کلی را برای بازی های متمرکز بر خدمات ارائه داده است ، زیرا Phil Spencer نمی گوید که تمام بازی های آنها به سمت سرویس است. Xbox چندین بازی محکم مانند Ninja Gaiden 4 ، Doom: The Dark Ages و جنوب نیمه شب امسال منتشر کرده است. اسپنسر در مورد این بازی ها و نگاهش به آثار مبتنی بر خدمات گفت:
این بازی ها همه دارای یک شروع ، متوسط و خوب هستند ، زیرا ما نمی خواهیم به دلیل شناخت تولید کنندگان ، تمام بازی ها را به مدل مدل تبدیل کنیم. هر داستان را نباید از این طریق گفته شود ، و همه بازی ها بر اساس خدمات برای خدمات مناسب نیستند.
اسپنسر همچنین سرویس اشتراک بازی را به عنوان یکی از دلایل اصلی سرمایه گذاری و تمرکز روی بازی ها با یک بازی ارائه داد.
به پروژه دوتایی بعدی و تیمی مانند اجبار فکر کنید ، این دو استودیوهای اصلی نیستند و برای 4 نفر نیازی به نیروی کار گسترده ندارند. ما می خواهیم آنها کار خارق العاده خود را ادامه دهند ، بنابراین من می خواستم یک بستر برای پشتیبانی از آنها ایجاد کنم.
علیرغم سخنان اسپنسر ، آنها سال گذشته استودیوی Tango GameWorks ، خالق Hi-Fi Rush را بستند. تیم Tango GameWorks بسیار شبیه به توضیحات Double Spencer است ، اما استودیو بدون مدیریت مایکروسافت به یک دلیل واضح بسته شد. خوشبختانه ، Tango GameWorks اندکی پس از بسته شدن Krafton ، ناشر PUBG دوباره راه اندازی شد.