تهیه کننده مجموعه Silent Hill از وضعیت فعلی صنعت بازی های ویدیویی انتقاد می کند و می گوید اگر مشاغل در معرض خطر نباشند ، این صنعت در رکود خواهد ماند.

یکی از دلایل اصلی موفقیت بازی های ایندی و AA در سالهای اخیر ، ریسک پذیری است. از آنجا که بودجه بازی های بزرگ امروز به صدها میلیون دلار می رسد ، ناشران اصلی تمایلی به بیرون رفتن از منطقه امن خود ندارند.
به گفته این تولید کننده ، اگر شرکت هایی با سرمایه در مقیاس بزرگ و منابع مالی به جلوگیری از نوآوری و خطر ادامه دهند ، اقتصاد بازی های ویدیویی و صنعت پیشرفت نخواهد کرد.
Motoi Okamoto ، تهیه کننده Silent Hill ، نظرات خود را در مورد تفاوت بین استودیوهای مستقل و ناشران بزرگ در مورد ریسک پذیری ابراز کرد.
اوکاموتو توضیح داد که توسعه دهندگان مستقل معمولاً تصمیم می گیرند با انتشار فیلم های تبلیغاتی و پاسخ به بازخورد عمومی ، بازی خود را ادامه دهند. برعکس ، ناشران بزرگ نمی توانند از چنین رویکردی بهره مند شوند ، زیرا در صورت عدم استقبال خوب ، اعتبار برند آنها می تواند آسیب برساند.
وی همچنین از توسعه دهندگان جوان خواست تا شرکت های خود را ترغیب به پذیرش خطرات محاسبه شده کنند. با این حال ، اوکاموتو تشخیص داد که اعضای جدید نمی توانند چنین تغییراتی را به تنهایی انجام دهند و این مسئولیت بر تجربه جانبازان صنعت استوار است. سرانجام ، وی تأکید کرد که صنعت بازی های ویدیویی بدون جسارت و خطر روند بازی نمی تواند پیشرفت کند.
آخرین پروژه Moto Hill F ، Silent Hill F ، سابقه اثبات شده در مورد اهمیت ریسک پذیری در صنعت بازی را دارد. این بازی برای اولین بار سری Silent Hill را به ژاپن می برد و با استفاده از یک سیستم جنگی Bohemian ، تجربه متفاوتی را ارائه می دهد. پذیرش مثبت به بازی نشان داد که نوآوری می تواند مکانی ممتاز در بین عموم پیدا کند. با این حال ، اوکاموتو تأکید کرد که انتظار نمی رود عناوین آینده در این حق رای دادن از همان فرمول استفاده کند و تیم توسعه در تلاش است تا از تکرار و یکنواختی جلوگیری کند.
موفقیت چشمگیر بازی هایی مانند Clair Obscur: Expedition 33 و Hollow Knight: Silksong همچنین ناشران اصلی را به سمت تجدید نظر در رویکرد خود در تولید بازی های جدید سوق داده است. به گفته اوکاموتو ، گیمرهای امروز نمی خواهند عناوینی را صرف کنند که فاقد ایده ها و جذابیت های جدید هستند.





































