جیسون کانل ، مدیر Sacker Studios ، اخیراً توضیح داد که آزادی عمل بازیکن یکی از اصول اساسی Ghost of Yotei است. وی همچنین توضیح داد که چگونه این بازی از طبیعت کوهستانی هوکایدو به عنوان بخش اصلی تجربه اکتشاف و گیم پلی استفاده می کند.

وی در مصاحبه با وب سایت GamesRadar ، فاش کرد که دلیل اصلی بسیاری از صحنه های کوهنوردی و کوهنوردی در بازی ، تأکید تیم توسعه بر آزادی بازیکن است. »او گفت.
ایده آزادی در این بازی بسیار مهم است. یکی از دلایلی که ما زمان زیادی را صرف طراحی سیستم کردیم این است که بازیکن می تواند در هر جایی سوار شود و به هر حال آنها می خواهند.
کانل توضیح داد که از آنجا که Ghost of Yotei مبتنی بر واقع گرایی است ، تیم توسعه نمی خواست از مکانیک های غیرواقعی مانند “Teleportation جادویی” استفاده کند ، زیرا این امر “حباب واقعیت” بازی را از بین می برد. در عوض ، آنها تصمیم گرفتند از اقدامات غیر ضروری اما طبیعی برای تعامل با محیط استفاده کنند.
وی در مورد طراحی محیط بازی گفت که واقع گرایی جغرافیایی هوکایدو ، که در دنیای واقعی یک منطقه کوهستانی با دامنه های شیب دار و مناظر عمودی تنظیم شده است ، هم یک چالش بزرگ و هم یک فرصت بی نظیر برای تیم پانچ Sacker بود:
ناگهان با کوهها روبرو هستید و باید تصمیم بگیرید که آیا آنها را به عنوان یک مانع یا فرصتی می بینید. ما تصمیم گرفتیم این قله های حماسی را به فرصت ها تبدیل کنیم.
وی افزود: برای حفظ ریتم و پویایی حرکت ، مکانیک هایی مانند فرود و فرود سریع از بالا طراحی شده اند تا بازیکنان بتوانند به طور طبیعی سقوط کنند.
کوهنوردی بخش مهمی از احساس آزادی در بازی است ، اما ما همچنین می خواستیم گزینه های سریع و لذت بخش مانند پیشرو یا روزه بالاتر از حرم ها را ارائه دهیم.
کانل خاطرنشان کرد: Ghost of Yotei بیشترین آزادی را در بین همه آثار قبلی Sly Cooper ، از Sly Cooper گرفته تا بدنام و Ghost of Tsushima ارائه می دهد.
فلسفه ما در این پروژه حداکثر رساندن آزادی بازیکن بود. تا زمانی که مخاطب از آن لذت می برد ، ما اهمیتی نمی دهیم که آنها چگونه انتخاب می کنند.
به گفته وی ، ساختار و قدم زدن بازی های کلاس جهانی بسیار پیچیده تر از عناوین خطی است ، اما تیم پانچ پانچ موفق شد از طریق “بسیاری از ترفندهای طراحی” ، قصه گویی و آزادی عمل را متعادل کند.
Ghost of Yotei در حال حاضر منحصراً در کنسول پلی استیشن 4 در دسترس است. می توانید بررسی های Ghost of Yotei را از این آدرس بخوانید.





































