سازندگان Clair Obscur: Expedition 33 نشان داد که در طی فرآیند توسعه تعداد Demij (آسیب) به دلیل تعداد زیاد غیرفعال شده است و آنها از هوش بازیکنان در یافتن راههای خلاقانه برای قدرتمندتر تشویق می کنند.

در Clair Obscur: Expedition 33 ، بازیکنان پس از رسیدن به قسمت آخر عنوان ، با یک مکانیک غافلگیرکننده روبرو می شوند: محدودیت زخم 1.2 واحد برداشته می شود و می توانند صدها هزار و حتی میلیون ها واحد دشمن را وارد کنند. این آزادی عمل باعث شد تا بازیکنان تلاش کنند تا به سوابق نجومی بپردازند ، اما جالب اینکه Sandfall Maker Studios نه تنها این موضوع را پیش بینی کردند بلکه آن را تشویق کردند.
تام گیلرمین ، مدیر فنی و برنامه نویس ، توضیح داد که این تیم برای پردازش و نمایش این آسیب های عظیم باید در برنامه نویسی بازی تغییراتی ایجاد کند. او در مورد آن صحبت کرد.
درسی که از این تجربه آموخته ایم این بود که قوی ترین بسته ای را که تیم ملی در کنار هم قرار داده است ، بگیریم و قدرت خود را حداقل صد بار در نظر بگیریم تا اطمینان حاصل شود که بازیکنان در نسخه نهایی مشکلی ندارند.
به نظر می رسد این واقعیت داشته است ، زیرا جامعه Expedition33 راه های بسیاری برای دستیابی به شاهکارهای باورنکردنی پیدا کرده است. یکی از شخصیت هایی که پتانسیل بسیار خوبی برای شکستن رکورد Demij دارد Sciel است. بازیکنان می توانند با استفاده از توانایی های Pictos و Lumina و همچنین پیش بینی به سطح Demiji باورنکردنی برسند.
به عنوان مثال ، یک بازیکن تنها در 5 دقیقه توانست 2 میلیارد واحد Demij را وارد کند و معتقد است که با زمان بیشتری می توان به میلیارد ها دلار رسید.
توسعه دهندگان گزینه ای برای افزایش سلامت دشمن در قسمت بعدی بازی با انتشار به روزرسانی 4.3.1 در ماه ژوئن اضافه کردند. بازیکنان اکنون می توانند سلامت دشمنان را تا 5 بار افزایش دهند تا یک چالش واقعی برای بودجه قدرتمند خود ایجاد کنند.
گیلرین تأکید می کند که این سطح از قدرت و خلاقیت بخشی از “دیدگاه اصلی بازی” است. »او در پایان گفت.
همانطور که بازیکنان ما را غافلگیر می کنند و مالکیت بازی را به دست می گیرند ، به عنوان یک توسعه دهنده بهترین پاداش می توانید بدست آورید.





































