اگر شخصی در مورد یک بازی شک یا کنجکاو است، می تواند آن را با اشتراک Game Pass دانلود کرده و خودش آن را امتحان کند. این یک ابزار قدرتمند برای دستیابی به مخاطبان بیشتر است. اگر واقعاً باور داشته باشید که چیزی ارزشمند خلق کرده اید، ابزار قدرتمندی است. بسیاری به من گفته اند که داشتن بازی در Game Pass می تواند منجر به فروش هفت برابر بیشتر از عدم فروش بازی شود.
در قسمت جدیدی از پادکست رسمی ایکسباکس، جاستین رویلند، بنیانگذار بازیهای اسکوانچ و خالق ریک اند مورتی، درباره تصمیم خود برای راهاندازی High on Life روی Game Pass از روز اول صحبت کرد.
تا کنون، ارزش سرویس Game Pass برای گیمرها به خوبی مشخص شده است. با این حال، اینکه آیا این برای توسعه دهندگان خوب یا بد است، مورد بحث قرار گرفته است. اخیراً شاهد بوده ایم که استودیوهای مختلفی مدام در مورد مزایای این سرویس صحبت می کنند. استودیوی Squanch Games سازنده بازی High on Life هم اکنون به این استودیوها پیوسته است.
قبل از تصمیم گیری، با چند نفر دیگر که بازی خود را در Game Pass منتشر کرده بودند صحبت کردم. در نهایت به این نتیجه رسیدم که این تصمیم به ارزش بازی اضافه می کند.چون خیلی ها نمی آیند بازی را بدون Game Pass تجربه کنند.
جاستین رویلند، بنیانگذار Squanch Games و خالق سری Rick and Morty، اخیراً در مورد ارزش High on Life در Game Pass صحبت کرده است.
شکی نیست که بازی High on Life از نظر آماری عرضه خیره کننده ای داشت. این بازی نه تنها در هفته اول خود در جدول فروش Steam قرار گرفت، بلکه به سرعت در Game Pass نیز محبوب شد. همانطور که این بازی قبلاً شاهد بزرگترین عرضه یک بازی شخص ثالث و بزرگترین راه اندازی سال 2022 در این سرویس بوده است.
High on Life در حال حاضر برای پلتفرم های Xbox Series X/S، Xbox One و PC در دسترس است.
البته هنوز آمار دقیقی از فروش بازی High on Life از زمان عرضه آن اعلام نشده است. با این حال مشخص است که این شوتر کمدی خیلی سریع توانسته محبوبیت زیادی پیدا کند و سرویس Game Pass تاثیر زیادی روی این موضوع داشته است.
ما یک استودیوی مستقل کوچک هستیم. ما می خواهیم سرمایه ای برای ساخت بازی های بیشتر داشته باشیم. بنابراین برای ما مهم بود که این بازی به دست مخاطبان زیادی برسد و آن را بفروشیم. از این نظر، Game Pass به ارزش بازی می افزاید.
تحریریه ICTNN شبکه خبری