تیک تو اینتراکتیو مطابق توافق طرفین برای فسخ قرارداد توسعه و انتشار نامه ای برای ما ارسال کرده است.
People Can Fly، سازنده بازی Outriders، روز سهشنبه هفته جاری این خبر را تایید کرد و گفت:
آقای Sebastian Wojciechowski، رئیس شرکت People Can Fly، در مورد این وقفه در همکاری گفت:
استودیو گفت:
من می دانم که انتشار بازی به تنهایی هزینه هایی را به همراه خواهد داشت، اما انتشار خود بخشی از استراتژی ما است. البته در صورت ایجاد فرصت تجاری متقاعد کننده از همکاری با ناشر جدید خودداری نمی کنیم.
People Can Fly ادعا می کند که علاوه بر Project Dagger، شش بازی دیگر در 9 استودیو خود در دست توسعه دارد. مانند Gemini (با همکاری Square Enix)، پروژه مفهومی Red، دو بازی واقعیت مجازی و دو عنوان به نامهای Bifrost و Victoria که قرار است توسط خود شرکت منتشر شود.
فکر می کنم این وقفه همکاری با شرایط خوبی خواهد بود و دلیلی برای عدم همکاری با تیک تو برای پروژه دیگری در آینده نمی بینم.
این بدان معناست که تیم People Can Fly میتواند به ساخت بازی ادامه دهد و بیان کند که اکنون “مصمم هستند پروژه را به تنهایی توسعه دهند”.
ما قویاً به پتانسیل Project Dagger اعتقاد داریم و اکنون متعهد به توسعه بیشتر از طریق فرآیند انتشار خود هستیم. این بازی هنوز در مرحله پیش تولید است و تیم ما اکنون روی پولیش کردن سیستم مبارزه، چرخه های گیم پلی و انتقال موتور بازی از Unreal Engine 4 به Unreal Engine 5 تمرکز کرده است.
تحریریه ICTNN شبکه خبریتیک تو قصد خود را برای اعمال اختیار خود برای خرید حقوق مالکیت معنوی محصولات تحت این قرارداد نشان نداده است.
Take-Two Interactive پروژه «اکشن-ماجراجویی مخرب» People Can Fly، Project Dagger را خاتمه داد.
ظاهراً این همان پروژه «اکشن-ماجراجویی بسیار جاه طلبانه خرابکارانه» است که در سال 2020 به سرپرستی آقای رولند لسترلین، کارگردان بازی Just Cause 3 اعلام شد.
این قرارداد برای Project Dagger، یک “IP جدید اکشن ماجراجویی” در حال توسعه در استودیوی توسعه دهنده در نیویورک به مدت دو سال بود.