استودیو سازنده The Witcher Remake اعلام کرده است که قصد دارد بخشهایی از بازی اصلی را که به سادگی بد، قدیمی یا غیرضروری پیچیده هستند حذف کند.

The Witcher Remake در اکتبر 2022 معرفی شد و توسط Fool's Theory، یک استودیوی کهنه کار CD Project Red (CDPR) توسعه یافته است. از جمله این افراد کهنهکار، مدیر عامل شرکت جاکوب روکوز است که روی The Witcher 2 و The Witcher 3 کار کرده است.
همیشه از دست دادن بازی اول ناراحتم می کرد. من میخواستم فرصتی به او بدهم تا به او عدالتی بدهم که لیاقتش را دارد.
The Witcher تا حدودی وضعیت کلاسیک دارد و دارای داستانهای بسیار خوبی است، اما مطمئناً در سال 2024 توصیه کردن آن دشوار خواهد بود (شخصاً The Witcher 2 را انتخاب میکنم اما The Witcher 3 نیز عنوان بسیار خوبی است). این مشکلات چند وجهی هستند. برخی از جنبه های بصری، گیم پلی و سرعت بازی قطعا قابل تحمل نیستند. یاکوب روکوز قبلاً به برخی از این جنبهها اشاره کرده و بیان میکند که:
اول، ما نیاز به یک تحلیل صادقانه و کامل داریم که بخشهای معیوب، قدیمی و ضعیفی را که نیاز به بازسازی دارند، شناسایی کند. این کار همراه با برجسته کردن عناصری است که عالی هستند، باید حفظ شوند، یا ستونهای کلیدی که نمیتوان کنار گذاشت.
نظرت راجع به آن چیست؟ لطفا در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.
