بازی دارای فضای خوب، تولید فنی خوب و طراحی هنری است. ولی
اول از همه، تریلر جدید در مقایسه با تریلر راه اندازی بازی کاملاً معقول و قابل اجرا است و اصلاً با تریلری که صحنه های قطار و دکمه های مخفی را به نمایش می گذاشت، همخوانی ندارد. این تریلر جدید پر از خنجر زدن به پشت و دیوار به سبک شاهزاده ایرانی و انیمیشن های مورد انتظار در بازی های ویدیویی است.
دوم اینکه تریلر چیزی را تایید می کند و آن اینکه یک سری انیمیشن قطار در بازی با ضربه زدن ایجاد می شود. دشمن را بیهوش می کنی، بعد دکمه مثلث ظاهر می شود، آن را فشار می دهی و یک انیمیشن از پیش تعیین شده جالب برای دو سه ثانیه پخش می شود، اما 4 تا دشمن در مقابل شما هستند و مدام تلوتلو می شوند و مثلث را فشار می دهید، انیمیشن را می بینید. برای مدت طولانی دوام می آورد و گیم پلی از کار می افتد. به همین دلیل است که اکثر استودیوهای معروفی که بهترین انیماتورها را دارند این کار را انجام نمی دهند. این دقیقاً همان تصوری است که من هنگام تماشای اولین تریلر داشتم و دقیقاً در همان پست نوشتم که این انیمیشن ها از قبل تعیین شده و به لطف فشار دادن دکمه ها هستند. مثلاً به ثانیههای 51 تا 55 نگاه کنید. دومی 51، شخصیت اصلی دشمن را مبهوت میکند و برای سه یا چهار ثانیه یک سری ضربههای سینمایی از پیش تعیینشده را میبینید. این اتفاق چندین بار در تریلر رخ می دهد. در تریلر جدید فقط رابط کاربری اضافه شده است و اکنون می بینیم که آنها نتیجه فشار دکمه و به روشی از پیش تعیین شده هستند.
همه جای این تریلر جدید یادآور سبک بسیار سینمایی و پر زرق و برق تریلر پرتاب است، قبل از آن دکمه مثلث ظاهر می شود و بازیکن این دکمه را فشار می دهد (40 ثانیه اول که حال و هوا را نشان می دهد، 45 ثانیه فشار دکمه، دکمه 53 ثانیه فشار دهید، 1:26 دکمه فشار دهید هر دکمه یک انیمیشن برای چند ثانیه دارد). بقیه تریلر که شامل چند باس فایت می شود، کاملاً شبیه به دیگر عناوین هم سبک است و گیم پلی بازی نه غافلگیر کننده و نه غیرمنتظره مورد انتظار است.
البته منظورم این نیست که بازی بد به نظر می رسد، فقط بخشی از جذابیت و شگفتی مخاطبان تریلر به دلیل فشار دادن دکمه ها و انیمیشن های مختلف از پیش تعریف شده است. بقیه تریلر، که فقط مبارزه است، جذاب و منطقی شبیه به بازی ویدیویی است.