مدیر عامل استودیو Pocketpair در مصاحبه جدید خود بودجه لازم برای ایجاد عنوان بقا Palworld و سودآوری آن را توضیح داد.
بدون شک سازندگان Palworld فکر نمی کردند که این بازی بلافاصله به موفقیت بزرگی دست یابد. این عنوان در یک ماه پس از انتشار، 25 میلیون بازیکن را به ثبت رساند. تاکورو میزوب، مدیر عامل استودیوی ژاپنی Pocketpair، اخیرا در مصاحبه ای با بلومبرگ فاش کرد که بودجه بازی کمتر از 1 میلیارد ین (تقریبا معادل 6.7 میلیون دلار) است. با این حال، مشخص نیست که آیا این رقم به هزینه های توسعه محدود می شود یا اینکه شامل هزینه های بازاریابی نیز می شود.
با وجود بودجه نسبتاً متوسط Palworld، این بازی ده ها میلیارد ین سود ایجاد کرد. مدیر عامل Pocketpaire همچنین اعتراف کرد که بازی های AAA با بودجه بالا برای استودیو مناسب نیستند. از سوی دیگر، تاکورو میزوبه توضیح داد که آماده پذیرش پیشنهادات خرید استودیو است. همچنین گفته می شود که سازنده مذکور در حال مذاکره برای انتشار بازی بر روی پلتفرم های دیگر است.
Palworld هم اکنون برای Xbox Series X/S، Xbox One و PC در دسترس است.