توسعه دهندگان Battlefield 6 اعلام کردند که تأکید ویژه بر بهینه سازی سری Sbox S Series نه تنها مشکلات کنسول را کاهش داده است ، بلکه عملکرد کلی همه سیستم عامل های بهتر و با دوام تر را انجام داده است.

از زمان راه اندازی سری Xbox S 4 ، بسیاری از استودیوها و کاربران از کنسول محدودیت های مادی آن انتقاد کرده اند. اما تیم Battlefield 6 با وجود روند مشترک ، تصمیم گرفته است به جای سرزنش مادی ، روی بهینه سازی واقعی متمرکز شود.
محدودیت برای سریال Xbox ، چالش اصلی برای توسعه بازی بود. توسعه دهندگان تشخیص داده اند که حافظه محدود کنسول در نسخه اول بازی باعث بروز حوادث مکرر شده است ، بنابراین تیم فنی روی بهینه سازی حافظه ، به طور کلی و به ویژه برای سری Xbox S متمرکز شده است.
نتیجه این تلاش ها افزایش ثبات و بهبود عملکرد بازی در همه سیستم عامل ها بود. نسخه بتا Battlefield 6 در سری Xbox توانسته است فرکانس تصویر ثابت 1 فریم در ثانیه را در 4p حفظ کند. این عملکرد البته با کاهش جزئی در کیفیت سایه ها و جزئیات محیطی همراه بود.
جالب اینجاست که Kingdom Come: Deliverance 2 توسعه دهندگان تجربه مشابهی را گزارش کرده بودند و در پی تلاش ویژه برای سری Xbox S در بهینه سازی موفق بوده اند.
بازی Battlefield 6 در 1 اکتبر (1 اکتبر) برای سیستم عامل های PlayStation 2 ، Xbox S / X و Windows (PC) منتشر می شود.

