آپدیت جدید بازی The Witcher 3: Wild Hunt که امروز منتشر شد، یک مود جدید و قابلیت استفاده خودکار روغن ها در بازی را اضافه می کند. همچنین به بازی اضافه می شود، اما بازیکنان دیگر نمی توانند در زیر آب غذا بخورند و بنوشند.
CD Projekt RED امروز آپدیت جدیدی را برای The Witcher 3: Wild Hunt روی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه شخصی منتشر خواهد کرد. بازیکنان نینتندو سوییچ باید مدتی دیگر منتظر بمانند و سازنده امیدوار است در ماههای آینده این بهروزرسانی را برای نسخه سوییچ بازی منتشر کند. همچنین تایید شده است که سیستم یکپارچه سازی فایل ذخیره بازی در سوییچ با سیستم متقاطع در به روز رسانی 4.00 جایگزین خواهد شد.
در مورد تغییرات آپدیت 4.03 بازی باید گفت که این آپدیت مشکل پرش سایه های Ray-Tracing روی پوشش گیاهی را برطرف می کند. سایههای سیاهی که هنگام روشن و خاموش کردن ردیابی پرتو در لبههای اجسام ظاهر میشوند نیز از بین رفتهاند. عملکرد فنی بازتابهای Ray-Tracing و Global Illumination بهبود یافته است و پشتیبانی از فناوری Super Sampling پردازنده Intel Xe اکنون در دسترس است.
مود Sergeanur’s Next Gen Script Fixes نیز به پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S و رایانه شخصی اضافه شده است و گزینه جدیدی برای استفاده خودکار روغن ها در بازی در دسترس است. همچنین، شما نمی توانید چیزی بخورید یا بنوشید به جز معجون در زیر آب. در ادامه می توانید جزئیات کامل این آپدیت را بخوانید.
بازی The Witcher 3: Wild Hunt در حال حاضر برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی در دسترس است.
تغییرات در بهروزرسانی The Witcher 3: Wild Hunt 4.03
برای کامپیوتر
- مشکلی را برطرف کرد که باعث میشد سایههای ردیابی پرتوها بر اساس موقعیت و زاویه گرالت روی پوشش گیاهی بپرند.
- مشکلی که در آن روشن و خاموش کردن بازتابهای ردیابی پرتو و سایهها باعث میشد سایههای سیاه روی لبههای اجسام ظاهر شود، برطرف شد.
- مشکلی که باعث از کار افتادن نسخه DirectX 11 بازی در برخی از کارت های گرافیک AMD شده بود، برطرف شد.
- پشتیبانی از فناوری Super Sampling در پردازنده های Intel Xe به بازی اضافه شده است.
- بهبود عملکرد بازی هنگام فعال کردن بازتابها و سایههای Ray-Tracing.
برای براکت
- اکنون پنجره Cross Progression به درستی نشان می دهد که کدام حساب وارد شده است.
- مشکلی که باعث میشد بازی در حین ذخیره خودکار روی کنسولهای نسل بعدی مسدود شود، برطرف شد.
- مشکلی که در هنگام استفاده از Witcher Senses در Novigrad و Beauclair بر عملکرد بازی تأثیر میگذاشت، برطرف شد.
بصری – برای کنسول های نسل بعدی و رایانه های شخصی
- با فعال کردن ردیابی پرتو و تغییر زاویه دوربین، رنگ تار عنکبوت دیگر تغییر نخواهد کرد.
- Through Time and Space – مشکلی را برطرف کرد که باعث شد مه در Poisoned Valley به جای سفید، صورتی باشد.
- مشکلی که مانع از رندر کامل برخی بافت ها بر روی شخصیت ها در کات سین می شد، برطرف شد.
Quests و Gameplay – برای کنسول های نسل بعدی و رایانه شخصی
- مود Next Gen Script Fixes ایجاد شده توسط Sergeanur به بازی اضافه شده است.
ماموریت ها و گیم پلی – همه سیستم عامل ها
- گزینه استفاده خودکار از روغن ها به بازی اضافه شده است.
- In the Shadow of Eternal Fire – موسیقی متن این کوئست پس از تکمیل آن دیگر پخش نمی شود. برای بازیکنانی که این مشکل را تجربه می کنند، ممکن است لازم باشد برای حل آن وارد Novigrad یا Oxenfurt شوند.
- به استثنای معجون ها و جوشانده ها، دیگر برای گرالت امکان خوردن یا نوشیدن در زیر آب وجود ندارد. تیم سازنده بازی به این نتیجه رسید که خوردن گوشت کبابی در زیر آب کمی غیر واقعی است.