براندون آدلر ، مدیر Eeter Worlds 2 ، اخیراً گفت که این بازی به زمان بازیکن احترام می گذارد و دنیایی را ارائه می دهد که به انتخاب های او پاسخ می دهد.

کارگردان Eeter Worlds 2 اعلام کرد که بازی نقش بازی به دنبال برآورده کردن همه بازیکنان نیست. در مصاحبه ای با وب سایت سایت RPG ، آدلر گفت که استودیو سرگرمی Obsidian بیشتر علاقه دارد به جای اینکه سعی کند همه را خوشحال کند ، از یک مسیر خاص پیروی کند. وی با تأکید بر این که در دنیای Eeter World 2 ، بازیکنان نمی توانند مهارت های خود را تغییر دهند (حتی اگر انتخاب بدی داشته باشند) ، وی توضیح داد که تمرکز روی بازی بازی -بازی به این معنی است که بازی کردن بازیکنان بازیکنان را وادار می کند تا به انتخاب خود بپیوندند. به عبارت دیگر ، هنگامی که بازیکن شروع به خرج کردن دستاوردهای خود در مهارت ها یا ظرفیت های جدید می کند ، تصمیم قفل شده است و دیگر امکان تغییر ندارد. وی تأکید کرد که اگرچه در بازی های خاص می تواند تغییر کند ، اما این رویکرد برای جهان یا جهان اشتباه است. او گفت.
در بسیاری از بازی ها ، بازیکنان می توانند مهارت های خود را برای زمان های نامحدود تغییر دهند. سپس ، دیگر شخصیت بازی را نخواهید دید. از آنجا که ، به عنوان مثال ، یک فرد ماهر در یک تیرانداز ، ما قبلاً تصمیم گرفتیم که شخصیتی با ظرفیت گفتار بالا تبدیل شویم و دائماً تغییر می کند. البته من با برخی از افراد مانند این سبک مشکلی ندارم. ما می خواهیم این نقش در جهان 2 بازی کند. ما می خواهیم وقتی بازیکنان شخصیت خود را ایجاد می کنند و اطمینان حاصل می کنند که این بر تجربه آنها تأثیر خواهد گذاشت ، می خواهیم روی آن سرمایه گذاری کنیم.
آدلر فکر می کند ممکن است برای همه مخاطبان جذاب نباشد. او در ادامه گفت
ممکن است درست نباشد ، اما برای من مهم نیست. این یکی از محاسبات انجام شده برای جالب و خلاقیت این بازی نیست.
نتیجه داشتن انتخاب در بازی به این معنی است که بازی به زمان بازیکن احترام می گذارد. آدلر گفت که استودیو متقاعد شده است که بازیکنان انتخاب های خود را جدی می گیرند و بازی به خوبی به آنها پاسخ خواهد داد. او گفت.
ما می خواهیم به زمان مردم احترام بگذاریم و نقش این احترام را بازی کنیم ، بگوییم که انتخاب های شما مهم است ، بنابراین آنها را جدی بگیرید. ما همچنین با دادن پاسخ های مهم به این گزینه ها احترام می گذاریم. این احترام به بازیکنان است. سوال شما چگونه چنین تجربه ای را ارائه می داد؟ پاسخ من این است که از ابتدای تجربه ای که می خواهید ارائه دهید باید واضح باشد. اگر ارتباط برقرار نکنید ، قابل درک است. ما امیدواریم که بتوانیم آنها را ترغیب کنیم ، اما من نمی خواهم بازی ای را انجام دهم که همه دوستشان دارند ، زیرا پس از آن بازی غیر جذاب می شود.
سرانجام ، آدلر اعتراف کرد که استودیوی Obsidian می خواهد عنوانی را که بازیکنان برای مدت طولانی بازی می کنند ، بسازد. OTER Worlds 2 برای رایانه های شخصی ، Xbox X / S و PlayStation 2 در دسترس خواهد بود.