توسعه دهندگان Phantom Blade Zero ، اگرچه اصرار دارند این عنوان یک بازی Soulslak نیست ، می گوید که آنها در تلاشند تا بازی “حلقه پیش از الدن” بازی را برای بازی الهام بخشند.

اگر از طرفداران بازی های کلاسیک هک و برش مانند Devil May Cry و Bayonetta هستید ، بدون شک در سالهای اخیر در موقعیت عجیبی قرار گرفته اید. هر وقت یک بازی اکشن امیدوارکننده نشان داده می شود ، سرانجام نشان می دهد که این یک solzlake است و ستاره ستاره یکی از آخرین نمونه های آن بود. خوشبختانه ، تیم توسعه Phantom Blade Zero اصرار داشت که به بازیکنان اطمینان دهد که بازی آینده آنها یک Solzlik نیست. حتی اگر بازی عمدتا یک بازی اکشن باشد ، این بدان معنا نیست که DNA روح وجود ندارد.

در مصاحبه با GamerAdar ، توسعه دهنده بازی ، S-Game Studios ، گفت که این بازی بر اساس سه پایه است:
شیطان می تواند مشکلات ، صحنه روح و جو و داستان شر شر را گریه کند.
نماینده استودیوی S-بازی گفت:
در مورد طراحی صحنه سبک Souls ، ما مطمئناً طرفدار طراحی بهم پیوسته و فشرده پیوند حلقوی قبل از الکل هستیم.
نماینده همچنین دریافت که مدیر بازی ، سولفاریوم لیانگ ، “در واقع در معماری تحصیل کرده است ، به طوری که طراحی صحنه برای تیم سازنده بسیار مهم است و اعضای تیم می خواهند صحنه های بسیار قوی ، عمیق و بسیار جمع و جور را ارائه دهند.”
لیانگ به GamesRadar گفت:
ما هر آنچه را که مفید و خوب برای ساخت پایه های خود است ، در نظر خواهیم گرفت. ما از همه این موارد برای بازی با اکتشاف و پیشرفت شخصیت ها استفاده خواهیم کرد. این که آیا این یک کاوش در بازی های روح است ، چه Resident Evil ، یا اینکه ما با یک نوار هک و مورب مبارزه می کنیم ، همه این پایه ها و ترکیبات را می گیریم. اما تجربه جهانی همیشه بسیار سازگار خواهد بود. این طور نیست که ما در حال کپی کردن چیزهای دیگر هستیم.
