معرفی رسمی Rockstar از GTA 6 مدتی است که با انتشار دو تریلر جذاب که به طرفداران این امکان را می دهد تا با جو بازی آشنا شوند. همین مسئله برای ما سؤال مهمی ایجاد کرده است ، این است که چگونه GTA 6 باید در ارائه فعالیت های فرعی تعادل طلایی را به وجود آورد.

همانطور که می دانید ، GTA V تعداد زیادی از فعالیت های فرعی را ارائه می دهد ، که به همراه داستان اصلی ، یک ترکیب برنده را تشکیل می دهند. به طور طبیعی ، انتظارات برای GTA 6 بسیار زیاد است و Rockstar بارها ثابت شده است که در تحقق خواسته های طرفداران بسیار مهم است. اما آیا فعالیت های جانبی بازی برای دستیابی به رضایت بیشتر باید بیش از نسخه قبلی باشد؟

در اینجا ما باید بگوییم نه ، زیرا احترام به نقطه تعادل طلایی در عناوین جهان باز بسیار مهم است و محتوای بیش از حد و فعالیت های فرعی می تواند از تجربه اصلی بازی جلوگیری کند. به عنوان مثال ، Legend of Zelda: Tears of the Kingdom ، در حالی که مطمئناً یکی از بهترین بازی های سری Zedda است ، در سراسر جهان (از جمله جزایر بهشت ، زیر زمین و غارها) وجود دارد ، و باعث می شود که بازی کلی بازی بیش از حد پراکنده و تکراری باشد ، به گونه ای که بسیاری از غارها معنی ندارند.
عناوین قدیمی تر در مجموعه Assassin’s Creed همچنین به دلیل لیست طولانی و طولانی از فعالیتهای مکرر زیر (مانند جمع آوری وسایل یا برج های کوهنوردی) ، احساس یک بازی ضبط را به بازیکن می دهد و به جای لذت بردن از گشت و گذار ، کسل کننده و کسل کننده.

از طرف دیگر ، مصرف بیش از حد فعالیت های فرعی در این عناوین می تواند مشکل ساز باشد. به عنوان مثال ، عنوان La Noire ، اگرچه دارای یک شهر بزرگ و زیبا است ، به جز مأموریت های اصلی ، عملاً هیچ کار یا فعالیت خاصی برای انجام آن ندارد ، که باعث می شود دنیای بازی بی فایده باشد.
در پایان ، واضح است که پیدا کردن تعادل کافی در بازی های جهانی باز دشوار است و حتی GTA 6 در نهایت موفق نخواهد شد همه طرفداران خود را برآورده کند. از آنجا که برخی از بازیکنان آن را بیش از حد به هم ریخته می دانند و برخی دیگر آن را خالی یا ناکافی می دانند. البته Rockstar از این امر به خوبی آگاه است و در حال بهبود کیفیت و تنوع فعالیت های فرعی به حدی است که قسمت اصلی بازی را لمس نمی کنند.





































