Swen Vincke، رئیس استودیوی Larian و مدیر Baldur's Gate 3، اخیراً در مورد چالش های توسعه عنوان مورد تحسین منتقدان صحبت کرده است.
در کنفرانس اژدهای دیجیتال در لهستان، مدیر استودیو لاریان در مورد مشکلاتی که توسعه دهندگان در طول تولید Baldur's Gate 3 با آن مواجه بودند صحبت کرد و در پاسخ به سوالی مبنی بر وجود مشکلات در روند توسعه اثر فوق، اظهار داشت: :
ما در گذشته در طول فرآیند توسعه Baldur's Gate 3 این کار را انجام دادیم.
آقای وینکه در ادامه افزود که وجود تشنج در برخی بازی ها با وجود تلاش های زیاد اجتناب ناپذیر است. او به طور کلی این مشکل را به پیچیدگی روند ساخت بازی نسبت می دهد و همچنین گفت که به توسعه دهندگان اضافه کاری پرداخت می شود و اغلب دفاتر استودیو تا ساعت 8 شب خالی می شوند.
مجبور شدیم کمی کرانچ بزنیم. من فکر می کنم وقتی می خواهید کاری را به پایان برسانید، همیشه زمان کمی دارید، به خصوص وقتی پیچیدگی زیادی در پیش است.
Baldur's Gate 3 موفقیت زیادی را برای Larian به ارمغان آورد و استودیو در حال حاضر روی پروژه های بعدی خود کار می کند. این استودیو اخیراً فاش کرد که دو بازی جدید در دست ساخت دارد و اخیراً دفتر جدیدی در ورشو، لهستان افتتاح کرده است.
بازی Baldur's Gate 3 در حال حاضر برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S و رایانه شخصی در دسترس است.