براندون آدلر ، مدیر OTER Worlds 2 ، می گوید بازیکنان می خواهند به بازی های نقش آفرینی عمیق تر دسترسی پیدا کنند و ما می خواهیم با ایجاد دنیای بیرونی 2 به این هدف برسیم.

تیم Absidine یکی از پرکارترین استودیوهای Piercout مایکروسافت است و عنوان Outer Worlds 2 را فقط یک سال پس از Avowed و دسترسی زود هنگام به عنوان 2 به پایان رسانده است. اکنون ، با این بازی که به طور رسمی منتشر شد ، دنی پنی با براندون آدلر ، مدیر جهان بیرونی 2 در کانال یوتیوب خود مصاحبه کرد ، و از چگونگی پیشرفت توسعه World Ofference Perfice Perfice Ofference of the Sequel استفاده می کند. مکانیک آدلر در مورد آخرین مورد صحبت کرد.
بازیکنان می خواهند نقش آفرینی عمیق تری داشته باشند. بعد از مدت طولانی در زمینه بازی ، به ویژه در زمینه نقش آفرینی ، شما در تلاش هستید تا مکانیک را ساده کنید و بازیکنان بیشتری را به خود جلب کنید. خوب ، این خط مشی برای برخی از بازی ها کار می کند ، اما گاهی اوقات بازیکنان واقعاً می خواهند جزئیات بیشتری را ببینند ، شخصیت های پیشرفته را اداره کنند ، پیش زمینه های مختلفی ایجاد کنند و در نهایت عناصری را که ما با گذشت زمان از بین بردیم یا ساده کردیم ، بدست آورند. درسی که ما بین توسعه بازی های اول و دوم در سری Oter Worlds آموخته ایم ، دقیقاً برای به بازیکنان همان مکانیک ساده یا رها شده بود.
آدلر می گوید که دنیای بیرونی 2 اولین پروژه ای است که وی انجام داده است و او قبلاً فقط روی محتوای اضافی کار کرده بود ، از جمله ستون های ابدیت: Deadfire. با این حال ، او تصمیم گرفت تا آنچه را که بازی های نقش آفرینی Absidine به زبان پرتاب شده است ، بررسی کند و تصمیم گرفت همان حساسیت ها و جزئیات را به RPG Studio 2 وارد کند ، اما با کمی چاشنی مدرن و تلاش برای جذب مخاطبان جدید. در نتیجه ، بازیکن می تواند به این دنباله جذاب دسترسی پیدا کند و از مکانیک تصمیم گیری بیشتر بهره مند شود و با عواقب مورد نظر خود روبرو شود.
OTER Worlds 2 در تاریخ 5 نوامبر برای رایانه های شخصی ، پلی استیشن 2 و X-Series X در دسترس خواهد بود.





































