Epic Games به تازگی اطلاعات مربوط به موتور Unreal Engine 5.7 را منتشر کرده است. این اطلاعات به ما امکان می دهد تا نمای کلی از ویژگی ها ، به روزرسانی ها و پیشرفت های ارائه شده با این بروزرسانی را ارائه دهیم.

یکی از مهمترین ویژگی های موتور انریل که مدتها منتظر آن بوده ایم ، شاخ و برگهای نانیت است. این یک روش جدید برای ایجاد گیاهان طبیعی و حرکتی در بازی ها است. ویژگی شاخ و برگهای نانیت شامل سه سیستم مختلف است:
- مجامع نانیت: نمونه های پوشش گیاهی را در یک واحد منسجم سازماندهی کنید.
- پوست نانهایپاسخ: رفتار پویا تعامل با سیستمهایی مانند باد را تعریف می کند.
- نانیت های وکسل: عملکرد موتور را هوشمند می کند. در مسافت های نزدیک ، جزئیات را به طور کامل نمایش داده و بخشی از محاسبات را بدون احساس کیفیت کاربر بهینه و ساده می کند.
طبق گفته های حماسه ، این ویژگی به ما امکان می دهد یک شبیه سازی واقع بینانه از پوشش گیاهی را با سرعت 2 تصویر در ثانیه در تجهیزات نسل فعلی مشاهده کنیم. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه دیگر مگالیس است. یک ویژگی جدید که به توسعه دهندگان اجازه می دهد از منبع نور بیشتری در محیط های سه بعدی استفاده کنند. این ویژگی اکنون در مرحله بتا قرار دارد و با بهبود کاهش نویز و عملکرد کلی همراه است. همچنین به شبیه سازی نور خورشید ، به سیستم ذرات سبک ، به اشیاء نیمه شفاف و رشته سیستم شبیه سازی مو اضافه شده است.
ویرایشگر اسکلتی نیز بهبود یافته است ، و اکنون کاربر می تواند به راحتی شکل ها ، استخوان ها و نحوه اتصال پوست به اسکلت را تولید و اصلاح کند. در Henryl Engin 4.3 ، کاربران قادر خواهند بود به سرعت بین فرآیندهای استخوانی ، وزن پوست و حالت های طراحی صورت حرکت کنند. همچنین یک ابزار جدید برای تجسم و مدیریت حالت ها وجود دارد و اکنون تغییر شکل با تغییرات سازگار است.
یک دستیار هوش مصنوعی تجربی نیز به موتور آنریل اضافه شده است که به عنوان چتپ عمل می کند. این دستیار راهی سریعتر برای گرفتن راهنما بدون ترک محیط زیست ارائه می دهد. با باز کردن یک پانل اختصاصی در ویرایشگر ، می توانید از یک دستیار هوش مصنوعی از دومی سؤال کنید ، کد تولید کنید یا یک گام به گام راهنمای دریافت کنید.