Ghost of Yotei انواع سلاح های سنتی را برای قهرمان خود ، ATSU فراهم می کند. از کمان گرفته تا نیزه ها و شمشیر ژاپنی. با این حال ، هفته گذشته ، یک کاربر ژاپنی از شبکه واقع گرایانه بازی صحنه ای را در بازی زیر سوال برد. آیا واقعاً امکان برداشتن شمشیر در پشت او وجود دارد یا نه؟ همین سؤال از واکنش ها و فیلم های آزمایش سنتی هنرهای رزمی ژاپن پیروی کرد.

در Ghost of Yotei ، بازیکنان در مسیر Odachi وظیفه دارند شمشیر بزرگی به نام Odachi پیدا کنند (به معنای واقعی “شمشیر عالی”). این سلاح ابزاری مؤثر در برابر دشمنان عظیم است و به ATSU اجازه می دهد تا ضربات سنگین را مسدود کند و سپس آن را با نیروی وحشتناک اشتباه بگیرد.
از آنجا که آتسو دو شمشیر در کنار خود دارد ، او اوداچی را روی پشت خود قرار می دهد ، اما یک کاربر به نام Ikazombie در X پرسید که چگونه می تواند چنین شمشیری را از پشت “بدون اینکه در بدن حرکت کند” بکشد! پس از بررسی صحنه ، او به تدریج فهمید که از نظر تئوری امکان حذف شمشیر از شانه چپ وجود دارد ، اما انجام این کار هنوز هم دشوار بود.
پس از آن ، چندین هنرمند رزمی سنتی ژاپنی با ارسال فیلم به این چالش پاسخ دادند. یک کاربر به نام Harima_Mekkai ، عضو مدرسه Tenshinryu ، ویدئویی را منتشر کرد که در آن یک شمشیر به طول 2 متر و وزن 1.5 کیلوگرم از شانه چپ خود ترسیم کرده و موفق می شود. این ویدئو نشان می دهد که تکنیک “شمشیر پشت پشت” نیز برای واقعیت کاربرد دارد ، اگرچه به آموزش و مهارت زیادی نیاز دارد.
یکی دیگر از هنرمندان رزمی ، Lornplum ، همچنین یک فیلم ویدئویی را که ATSU را مجدداً مورد استفاده قرار داده و آن را “لمس هوشمندانه رئالیسم” توصیف می کند.
استودیو Saccpank تأیید کرده است که اعضای مدرسه Tenshinryu در روند حرکتی هنرها و حالت های رزمی بازی حضور داشتند. این مکتب رزمی که به قرن هفدهم باز می گردد ، بر استفاده از سلاح های مختلف از جمله نیزه ، شمشیر و زنجیرها متمرکز است. حتی حساب رسمی پلی استیشن ژاپن اخیراً ویدئویی را با مقایسه صحنه های گیم پلی با اجرای واقعی اعضای Tenshinryu منتشر کرده است.
با این حال ، Ghost of Yotei هنوز احساس “بازی گرا” دارد که فراتر از دقت واقع گرایانه است. در فیلم های زندگی واقعی ، هنرهای رزمی ، تخته سنگ را به شانه یا اطراف بدن منتقل می کنند تا بتوانید شمشیر را آسان تر یا بازگردانید ، که به شدت کاهش می یابد به طوری که انیمیشن ها نرم تر هستند و کنترل بازیکن پاسخگوتر است.
به گفته Lornplum ، در پاسخ به فیلم Harima_Mekkai: “با کمی تلاش ، می توانید شمشیر را مانند ATSU بکشید ، اما دوباره غلاف تقریباً غیرممکن است!”
در حقیقت ، داشتن شمشیر در پشت خود در دنیای واقعی بسیار جاری تر از آنچه در بازی ها می بینیم است. سال گذشته در یک یادداشت مرتبط ، یکی از بازیکنان بازی Wild Game نتوانست شمشیر خود را از بازی خارج کند ، تا اینکه ماساهیرو ساکورا ، خالق Super Smash Bros ، توضیح داد که در نسخه نهایی ، آنها مجبور شدند شمشیر را حرکت دهند تا واقع بینانه تر شوند.
Ghost of Yotei در حال حاضر منحصراً در کنسول پلی استیشن 4 در دسترس است. می توانید بررسی های Ghost of Yotei را از این آدرس بخوانید.





































