در ادامه شما را به تماشای اولین تریلر بازی Wild Hearts دعوت می کنیم:
بازیکنان می توانند نبردهای خود را برنامه ریزی کنند و به شکارچیان دیگر در سراسر جهان بپیوندند یا به تنهایی ماموریت ها و شکارهای ویژه را انجام دهند. این بازی شامل صداهایی به زبان های انگلیسی، ژاپنی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و اسپانیایی است.
یکی از چالشهایی که ما با آن روبرو بودیم، ایجاد یک عنوان واحد و سازگار برای مخاطبان جهانی بود که برای همه گیمرها در سراسر جهان جذاب باشد. برای رسیدن به این هدف، زمان زیادی را صرف نمونهسازی، آزمایش و عیبیابی کردیم.
– کوتارو هیراتا
Electronic Arts و Koei Tecmo تریلر بازی شکار عظیم خود Wild Hearts را منتشر کردند.
استوارت لانگ، معاون امور جهانی Electronic Arts نیز در مورد EA Originals صحبت کرد و گفت که این برچسب به استودیوهای خلاق و مبتکر مانند Omega Force و گیمرهایی اختصاص دارد که به دنبال دنیاها و داستان های جدید هستند. .
ما خیلی بر این تمرکز داشتیم که بخواهیم مخاطبان غربی گستردهای بازیهای ما را تجربه کنند، و بازخوردهای زیادی از دیدگاه غربی EA در مورد جزئیات مختلف دریافت کردیم که به ما کمک کرد تا قسمتهایی را که باید اقتباس شوند، اصلاح کنیم.
بازی Wild Hearts در فضای فانتزی ژاپن فئودالی اتفاق میافتد، جایی که بازیکنان با کمک Karakuri، مکانیکهای سطح بالا از فناوری باستانی و گمشده، با هیولاهای غولپیکری به نام Kemono مبارزه میکنند.
در مصاحبه ای با IGN، کوتارو هیراتا و تاکوتو اداگاوا، مدیران Koi Tecmo در مورد همکاری با EA و نحوه ایجاد یک بازی شکار که برای همه مخاطبان جذاب باشد، صحبت کردند.
اگرچه از نظر طراحی هسته، ما بر روی مخاطبان غربی تمرکز نمی کنیم و به عنوان یک توسعه دهنده ژاپنی، سعی می کنیم چیزی بسازیم که فکر می کنیم سرگرم کننده است. EA موافق است و کاملاً به نوآوری ما احترام می گذارد.
از ابتدا تا انتها، ایده ما ایجاد یک بازی شکار به سبک ژاپنی برای نسل بعدی بود، اما این یک شبه اتفاق نیفتاد.
بازیکنان وارد سرزمینی به نام آزوما می شوند، جایی که می توانند به صورت انفرادی یا در حالت تعاونی با دو دوست سفر کنند. عملکرد کراس پلتفرم نیز برای همه پلتفرم های هدف در دسترس است.
آقای ادگاوا همچنین در این رابطه افزود:
امروز اولین تریلر و جزئیات جدیدی از بازی Wild Hearts منتشر شد. علاوه بر این، انتشار بازی در تاریخ 28 بهمن 1401 (17 فوریه 2023) برای کنسولهای پلیاستیشن 5، ایکسباکس سری X/S و از طریق فروشگاههای Steam، Epic Games و Origin برای پلتفرمهای رایانه شخصی تایید شده است.
یوسوکه هایاشی، معاون اجرایی Koi Tecmo گفت که هدف از ایجاد این دنیای زنده و وحشی فقط نشان دادن تکامل و تهدید ایجاد شده توسط Kemono نیست، زیرا آنها به دنبال راهی برای قرار دادن خلاقیت در هسته تجربه بازی بودند. در قلمرو سبک شکار هیولا. آقای هایاشی همچنین خاطرنشان کرد که برای طراحی Karakuri تلاش زیادی کرده اند تا آن را با مبارزات سازگار کند و مشتاق هستند که طرفداران از این مکانیک های قدرتمند برای مبارزه با هیولاهای غول پیکر و حرکت در دنیای بازی استفاده کنند.
نظر شما در مورد این تریلر چیست؟