به گزارش ICTNN، از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره داغی گفت: علاوه بر این، مشترکین می توانند مجددا عضویت خود را دریافت کنند و پیامک های اطلاع رسانی سرویس (پیام هایی که پس از عضویت در باشگاه مشتریان یک شرکت یا فروشگاه برای مشترک ارسال می شود) شماره 12 را به همان تعداد
وی خاطرنشان کرد: پیش از این در راستای رعایت حقوق مصرف کنندگان خدمات ارتباطی و با هدف ساماندهی دریافت و عدم دریافت پیامک تبلیغاتی انبوه به صورت یکجا از تمامی شماره های پیامک تبلیغاتی سامانه کد دستوری #800* راه اندازی شد، وی افزود: اکنون با این امکان برای مشترکین امکان فعال یا غیرفعال کردن پیامک های سرویس دریافتی به صورت جداگانه برای هر شماره پیامک وجود دارد.
تیم تحرریه شبکه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات
تحریریه ICTNN شبکه خبری