سونی در آخرین گزارش سالانه خود ، تعهد خود را برای تولید بازی در یک بازی مجدداً تکرار کرد. این رویکرد اعلام شد زیرا سرویس زنده ناپایدار باعث شده است که سونی دوباره به استراتژی خود تجدید نظر کند و بیشتر روی کارهای آفلاین و سینمایی تمرکز کند.

در گزارش مالی جدید ، بازی هایی با یک بازی واحد به عنوان یکی از فرصت های مارک پلی استیشن ارائه می شدند. هدف اصلی این کار جذب مخاطبان جدید به لطف تجربیات منحصر به فرد و فراموش نشدنی است. سونی اکنون رایانه های شخصی را به عنوان بخشی از اکوسیستم پلی استیشن می داند و قصد دارد پس از راه اندازی اولیه در PS5 ، بازی های انحصاری را منتشر کند.

از طرف دیگر ، بازی های خدمات خدمات به منظور افزایش تعامل کاربران طراحی شده اند. بازیکنان با خرید کالاهای تزئینی و یادگیری پرداخت برای شرکت درآمد کسب می کنند. براساس گزارش مالی سالانه ، 5 ٪ از درآمد سونی در سال مالی 2 در معاملات -LAW برگزار می شود که معادل 1.5 میلیارد دلار است.
در طی این جاده ، چندین بازی مهم بازی منحصر به فرد ، از جمله Death Stranding 2 ، که در PS5 عملکرد خوبی داشته اند ، ادامه Ghost of Tsushima توسط Sucker Punch Studio و همچنین بازی جدید Wolverine توسط Insomniac Games است.