علیرغم شباهت های سبک رازداری ، اولین تولید کننده نور تأکید کرد که این پروژه با یک رویکرد کاملاً متفاوت طراحی شده است و هدف آن ایجاد یک تجربه منحصر به فرد در دنیای جیمز باند است و قرار نیست نسخه اصلاح شده هیتمن باشد.

دو توسعه دهنده IO Seniors Interactive Studios به این نگرانی ها پاسخ دادند که بازی بعدی استودیوی ، اولین نور ، فقط یک “تغییر ظاهری” در سری Hitman بود. گیم پلی نمایش داده شده توسط اولین نور به وضوح از مجموعه های مختلفی الهام گرفته شده است ، اما برخی از مخاطبان از آنها پرسیده اند که آیا نسخه تعاملی IO جیمز باند دقیقاً مانند Agent 47 با ظاهری مثبت تر است.
در مصاحبه ای با The Thumb Wars ، راسوس پولسن ، طراح ارشد هنر ، در مصاحبه ای با The Thumb Wars گفت که IO Interactive نه تنها می تواند یک بازی را به هیتمن تغییر دهد و نام او را صدا کند و تیم حتی چنین امکان را در نظر نمی گرفت. وی توضیح داد که در ساخت اولین نور ، استودیو به دنبال “فراتر از هر کاری که انجام داده بود” است و یک رویکرد “کاملاً خلاق” را برای شخصیت باند اتخاذ کرده است.

Theuns Smit ، تهیه کننده مجوزهای ارشد استودیوی ، همچنین سخنان Polsen را در مصاحبه با GamesRadar تأیید کرد و ادعا کرد که IO Interactive از زمان معرفی اولیه بازی به طور قابل توجهی گسترده شده است. ورود استعدادهای جدید منجر به پروژه “ظاهر جدید” و “تخصص های جدید” شد که نقش مهمی در اولین نور از طریق مدل هیتمن ایفا کرد. در نتیجه ، اگرچه DNA کار قبلی IO Interactive همیشه در مکانیک مخفیگاه و تعامل با محیط مشاهده می شود ، طراحی و رویکرد خلاق بازی بسیار متفاوت است.
اگرچه عناصر اصلی هیتمن ، مانند تعامل اجتماعی ، فضاهای عمومی شلوغ و حواس پرتی های هوشمند نیز در روز اول در دسترس است ، اما لازم به ذکر است که این بازی دارای ویژگی هایی مانند کنترل سلاح های پیشرفته ، صحنه های فیلمبرداری و روایت قدرتمندتر است. مواردی که در مورد شخصیت نماینده 47 بسیار مهم نبودند. تفاوت اساسی دیگر در نور اول ، گیم پلی کامل وسایل نقلیه است. مکانیک هایی که در پروژه های تعاملی قبلی IO کاملاً وجود نداشت.
اولین بازی سبک در تاریخ 1 مارس 2008 برای پلی استیشن 2 ، Xbox Series X / S ، Nintendo Switch 2 و PCS منتشر می شود. همچنین می توانید حدود 5 دقیقه بازی اول نور را از این آدرس مشاهده کنید.

