توسعه دهندگان Battlefield 6 از سودمندی سیستم آزمایشگاه های میدان نبرد صحبت کردند ، ضمن اینکه اصرار داشتند که بازخورد باید محتاطانه و بحرانی باشد.

در اوایل سال جاری ، قبل از راه اندازی Battlefield 6 ، EA از سیستم Labs Battlefield رونمایی کرد. این سیستم به بازیکنان این امکان را می دهد تا محتوای توسعه بازی را آزمایش کرده و نظرات ارائه دهند. ثبت نام همیشه برای بازیکنان در دسترس است ، اما اگر عضو نباشید ، چیز زیادی از دست نخواهید داد ، زیرا تقریباً تمام جزئیات تست های آزمایشگاه Battlefield انجام می شود.
توسعه دهندگان Battlefield در مصاحبه با Edge از سیستم ستایش کردند. ربکا کوتاز ، مدیرعامل Dice and Criterion ، می گوید:
من مدتهاست که در صنعت بازی کار می کنم و با این مقدار هرگز اینگونه ندیده ام. ما به طور کلی فقط یک نسخه از یک آلفا یا نسخه عمومی بتا محدود ارائه می دهیم ، و نظرات دیر است ، بنابراین ما نمی توانیم آنها را در بازی گنجانده باشیم.
کریسیان گراس ، مدیر کل Ripple Effect Studios ، می گوید که مهمترین چیز در مورد این سیستم ، حفظ ذهن باز است ، اما در عین حال ، مهم است که بدانید چه موقع تصمیمات خوب است.
مدیر استودیوی خلاق توماس اندرسون می گوید:
شما فقط نمی توانید به بازیکنان اجازه دهید تا برای شما طراحی کنند. آنچه ما انجام می دهیم این است که اگر بازیکنان درک چیزی را دشوار بدانند یا فکر کنند که چیزی خیلی قدرتمند است. چرا فکر می کنند خیلی قدرتمند است؟ به همین دلیل آنها هنوز آن را درک نکرده اند.
اندرسون همچنین خاطرنشان می کند که برخی از ابزارها ممکن است هنوز برای بازیکنان در دسترس نباشند. وی افزود: اعتماد به نفس زیادی در پشت این تصمیمات وجود دارد ، اما همیشه علاقه به اعتبار سنجی ، کنجکاوی برای بررسی داده ها ، دریافت نظرات و یافتن راه هایی برای بهبود وجود دارد.
Battlefield 6 در 5 اکتبر برای رایانه های شخصی ، Xbox Series X / S و PlayStation 2 منتشر می شود.