پلتفرم Assassin’s Creed Infinity یک مرکز و نقطه اتصال برای قسمت های بعدی این سری خواهد بود که در طول زمان تکامل می یابد و محتوای پولی و رایگان را به صورت یکپارچه ارائه می دهد.
در جریان رویداد Ubisoft Forward، یوبی سافت اعلام کرد که Infinity یک نسخه از سری Assassin’s Creed نیست، بلکه یک پلتفرم و خانه ای است که بازی های مختلف این سری را در آینده به هم متصل می کند. Project HEXE و Project RED که از سال 2024 تا پایان سال 2026 منتشر خواهند شد، بخشی از Infinity هستند. علاوه بر این، مدیر برنامه های این مجموعه در طول این رویداد اعلام کرد که تیم های مختلف در حال بررسی راه هایی برای تزریق تجربیات چند نفره به این مجموعه هستند.
سازنده اصلی بازی، مارک الکسیس کوت، در مصاحبه ای با IGN تایید کرد که پس از این، شاهد بازی های مختلف Assassin’s Creed با اهداف و مقیاس های مختلف خواهیم بود. به طور خلاصه، Infinity میزبان انواع بازی های Assassin’s Creed در آینده است، عناوینی از سبک های مختلف با مدت زمان و قیمت های متفاوت. بازیهای پریمیوم بزرگتری مانند Codename RED و Codename HEXE نیز شامل محتوای رایگان و پولی اضافی در پلتفرم Infinity میشوند. در آینده یک اثر چندنفره از این سری در قالب Infinity منتشر خواهد شد که تمام دوره های زمانی را پل می کند.
کوته در این باره گفت:
Infinity جایگزین عناوین سنتی Assassin’s Creed نمی شود. می توانید Codename RED را به عنوان یک محصول فیزیکی جداگانه خریداری کنید، اما اولین چیزی که هنگام اجرای آن خواهید دید، محیط Infinity Hub است. این موضوع برای بازی های دیگر در آینده نیز اعمال خواهد شد.
این چشم اندازی است که ما اکنون ترسیم کرده ایم. بنابراین شما همچنان می توانید بازی های مورد علاقه خود را مانند قبل از این سری خریداری کنید، اما اکنون همه آنها در Infinity Hub به هم متصل شده اند. اگر یک بازی HEXE در طول تجربه RED منتشر شود، آن را به عنوان یک حافظه در رابط کاربری hub خواهید دید و می توانید آن را خریداری و تجربه کنید.
شاید متوجه شده باشید که این توضیحات یادآور رابط کاربری Animus است، اما در قالب یک بازی ویدیویی که به عنوان کتابخانه ای از آثار خریداری شده شما عمل می کند. نسخه های جدید این سری به صورت بازی ارائه نمی شوند، بلکه DNA Memory خواهند بود. این رویکرد شباهت هایی به لانچر دارد، اما نکته مهم تکامل دائمی است.
کوته در ادامه این موضوع را به شرح زیر توضیح داد:
بنابراین، Infinity یک بازی نخواهد بود، نسخه ای که در هنگام راه اندازی می بینید نیز نهایی نخواهد بود. برعکس، در طول زمان تکامل می یابد. با اضافه شدن بازی های جدید و تجربیات مختلف، Infinity غنی تر و به هم پیوسته تر می شود.
اخیرا، یوبیسافت با نقشههای بزرگ با Origins، Valhalla و Odyssey رویکردی تمام RPG را در پیش گرفت، اما اکنون به نظر میرسد که آنها قصد دارند سبکهای مختلف این سری را با طولها، مقیاسها و در نتیجه قیمتهای متفاوت گسترش دهند. به عنوان مثال، Assassin’s Creed Mirage که در سال 2023 منتشر خواهد شد، یک پروژه اکشن ماجراجویی کوچکتر خواهد بود و بنابراین قیمتی معادل 49.99 دلار خواهد داشت. پروژه RED که در ژاپن فئودالی روایت میشود، به سبک نقشآفرینیهای جدید یوبی سافت خواهد بود و شامل یک نقشه گسترده خواهد بود. پروژه HEXE نیز اثری کاملا متفاوت به حساب می آید که به ژانر نقش آفرینی تعلق ندارد.
نظرت راجع به آن چیست؟