پشتیبانی از انتقال اتوماتیک بازی Grand Theft Auto 4 بازی برای Windows Live Service در Launcher Games Rockstar. خوشبختانه ، بازیکنان پس از این توقف که در دو مرحله کار خواهد کرد ، به صورت دستی داده های ذخیره سازی GTA 4 خود را به صورت دستی ادامه می دهند.

هنگامی که Rockstar بازی Grand Theft Auto 4 را در Steam تولید کرد ، نسخه PC سرانجام بازی را از اجزای مربوط به بازی های Happed For Windows Live Service پاک کرد. به عنوان بخشی از این تصمیم ، این بازی کاملاً در خدمات آنلاین و همچنین اکوسیستم پرتاب آن ادغام شد. برای آسانتر کردن این انتقال ، یک اسکنر پس زمینه به پرتاب بازی Rockstar اضافه شد ، که امکان واردات مستقیم وراثت قدیمی را فراهم می کند. تا به امروز ، این فرایند به صورت خودکار انجام شده است و کاربران می توانند آن را به صورت دستی در هر زمان از طریق تنظیمات پرتاب فعال کنند.
در اول اوت ، Rockstar اعلام کرد که اسکنر پس زمینه و ویژگی های مرتبط را متوقف می کند. در نتیجه ، انتقال داده های ذخیره سازی بازی برای Windows Live دیگر به طور خودکار انجام نمی شود. این اصلاح در یک مرحله اجرا می شود و اولین قدم برای دوشنبه ، 6 اوت برنامه ریزی شده است. از این تاریخ ، گزینه اسکن فایل GTA 4 برای نسخه GFWL از تنظیمات پرتاب بازی Rockstar حذف می شود ، اما همیشه به طور خودکار نصب می شود. از 9 سپتامبر ، این ویژگی کاملاً در دسترس خواهد بود.
البته از دسترس این سرویس ، این بدان معنا نیست که کاربران در تاریخ به پرونده ها منتقل می شوند ، زیرا بازیکنان GTA 4 همیشه قادر به انتقال دستی داده های ذخیره سازی GFWL خود هستند. پرونده های قدیمی در پوشه SaveGames ذخیره می شوند ، که در “٪ localAppData ٪ \ Rockstar Games \ GTA IV” یا “٪ UserProfile ٪ \ اسناد \ Rockstar Games \ GTA IV” ذخیره می شود. این پرونده ها باید در پوشه مناسب از طریق پرتاب بازی Rockstar و بخش فایل پشتیبان در منوی تنظیمات کپی شوند. البته این میانبر فقط در صورتی ظاهر می شود که بازی GTA 4 از قبل نصب شده باشد.
Rockstar به طور رسمی دلیل از بین بردن اسکنر اتوماتیک را توضیح نداد. چنین تصمیمی می تواند نشان دهد که این ویژگی متوقف شده است دیگر کاربر برای توجیه مراقبت خود از Rockstar نیست. پیش از این ، این شرکت مدیریت خود را برای پرتابگر برای ویندوز 7 و 7 به پایان رسانده بود.