شاون لایدن ، رئیس جمهور پیشین ایستگاه بازی ، می گوید که توسعه دهندگان از مدت طولانی از انجام یک کار مضاعف خسته شده اند و آرزو می کنند عناوین مختلفی از قبیل Clear Miscure: Expedition 33 را بسازند.

عنوانی به عنوان واضح مبهم: Expedition 33 خیلی خوب از طرف بازیکنان مورد استقبال قرار گرفت و بعید به نظر می رسید که هیچ کس نشنیده باشد. با این حال ، نام بازی دوباره توسط مدیر سابق سونی تکرار شد تا این کار را به عنوان یک نکته ایده آل برای بازیکنان به خاطر بسپارد. به نظر وی ، آثار AA قرار است بازماندگان صنعت ویدیو باشند. وی در مصاحبه با وب سایت GamesIndustry.biz گفت:
راستش ، من فکر می کنم ما در زمینه مانورهای تبلیغاتی روی فناوری به بن بست رسیدیم. چند نفر از ما واقعاً می توانیم تفاوت بین 2 تصویر و 2 تصویر در ثانیه را ببینیم؟ توسعه دهندگان باید واقع گرایی شدید را در گرافیک فنی بازی ها رها کنند و روی ساخت بازی های AA با طیف گسترده ای از محتوای سرگرم کننده تمرکز کنند. در اینجا نکته ای وجود دارد که رشد رخ می دهد ، و ما شاهد تولد دوباره ویدیویی در جهان خواهیم بود.
اظهارات لیدن نکته جدیدی را به یاد نمی آورد. این سبک مدت طولانی توسط بسیاری از افراد مورد استفاده قرار گرفته است و پس از انتشار موفقیت آمیز Clair Obscur: Expedition 33 ، پس از یک تیم کوچک فرانسوی محبوب تر شده است. “با افزایش هزینه های توسعه ، فکر می کنم ما احتمالاً شاهد افزایش تیم هایی هستیم که بازی های مقیاس AA را تولید می کنند.” وی خاطرنشان می کند که به لطف پیشرفت موتور موتور غیر واقعی ، اکنون تخمین منابع لازم برای تولید یک بازی نسبت به مقیاس تولید آسان تر است.
سرانجام ، شاوین لیدن تأکید می کند که شرکت هایی مانند EA ، Sony ، Microsoft و Ubisoft به طور غیر ضروری و با افزایش 5 ٪ از درآمد خود در طول تاج توسعه یافته اند pandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa او او می گوید:
اتفاقی که افتاد ، اخراج های بسیاری از صنعت ویدیویی که منجر به شرایط غم انگیز شده است ، اما این می تواند منجر به تغییر در فعالیت و هدف گذاری شود.

