شاید ما به طور کامل درک نکنیم که چرا یوبی سافت تصمیم گرفت سری منشاء Assassin’s Creed را به یک سری بازیکنان تبدیل کند ، اما می توانیم این تصمیم را از دیدگاه توسعه دهندگان که در آن زمان در استودیو بودند ، درک کنیم.

در مصاحبه ای با GamesRadar ، الکس هاچینسون ، توسعه دهنده سابق Ubisoft ، تولید شده توسط Assassin’s Creed 3 و Far Cry 4 ، دیدگاه خود را به عنوان کسی که چند ماه قبل از انتشار منشأ در سال 2 استودیو را ترک کرد ، به اشتراک گذاشت. هاچینسون توضیح داد:
در آن زمان ، فشار زیادی در داخل Ubisoft برای “ماندن در دستگاه” وجود داشت و عمدتاً سعی در جلوگیری از محدودیت داشت. GameScop تنها کسی بود که از این معامله بهره مند شد.
از طراحان دعوت شد تا زمان بازی را افزایش دهند ، که به نظر می رسید راه حل خوبی برای بازیکنان حق رای دادن است که در آن حالت چند نفره هرگز کار نمی کند.
بازی های اکشن برای هر ساعت از بازی بسیار گران است. بنابراین ، ارزان ترین و مؤثرترین روش برای افزایش حجم بازی ، اضافه کردن عناصر نقش بازی بود.
هاچینسون هرگز نگفت که این تنها دلیل تغییر مسیر سری Assassin’s Creed توسط Ubisoft است و در گذشته ، وی به دیگران گفت که این تصمیم برای او عجیب است. او ادامه داد
من فکر می کنم این تنها حق رای دادن است که مخاطبان خود را با تغییر ژانر تغییر داد. بنابراین این یک تصمیم خطرناک بود ، اما به نظر می رسد که کار کرده است. با این حال ، من همیشه فکر می کردم این یک تصمیم عجیب برای حق رای دادن است که آنها می خواستند تقریباً هر سال منتشر کنند.
من می ترسیدم که اگر کسی به مدت 7 ساعت Assassin’s Creed را بازی کند ، آیا واقعاً یک سال بعد حوصله خواهد رفت؟ خوشبختانه ، تغییرات اصلی در محیط بازی و بیشتر شخصیت اصلی آن را از بیشتر حق رای دادن ها تازه تر می کند و موفق شده است. اما قلب من در دنیای مراقبت از عمل است ، نه مدیریت آمار ، بنابراین دلم برای روزهای قدیم تنگ شده است …