حساب Watch Nintendo Patent Watch در شبکه اجتماعی Bluesky اعلام کرده است که بین اجرای بازی از طریق کارت 2 و حافظه داخلی کنسول Nintendo Switch 2 تفاوت قابل توجهی وجود خواهد داشت.

کنسول Switch 2 به بازی اجازه می دهد تا سه کارت بازی اختصاصی ، حافظه microSD و البته حافظه داخلی را اجرا کند. با این حال ، کارتهای فیزیکی بازی ، بازی 2 با استاندارد EMMC ، به نظر می رسد تنها 2 مگابیت بر ثانیه انتقال داده ها را دارد که از سرعت microSD و حافظه داخلی کنسول پایین تر است. این کارت بازی نسل جدید از طریق استاندارد EMMC با SOC ارتباط برقرار می کند. اما در اوایل ، کنسول تعویض نسل قبلی دارای یک استاندارد اختصاصی بود که ابتدا آن را به EMMC و سپس به SoC تبدیل کرد. اما در ضمن ، EMMC بهینه تر و سریعتر است.
اطلاعات دقیق دقیقاً به یاد می آورند؟
این اطلاعات در نهایت نشان می دهد که اگر یک بازی برای اجرای سرعت داده به بیش از 1 مگابایت بر ثانیه نیاز داشته باشد ، استفاده از کارت بازی 2 دشوار خواهد بود و باید در حافظه داخلی کنسول یا MicroSD Express بارگیری شود. البته عنوانی مانند Cyberpunk 2077 از بازی 2 به خوبی اجرا شده است و تاکنون مشکلی دیده نشده است.
برای توضیح بیشتر ، بازی ایستگاه 5 و سری Xbox X | کنسولرها بازی های خود را بر روی حافظه داخلی SSD انجام می دهند و دیسک های بازی فقط برای نصب داده ها روی حافظه داخلی استفاده می شوند ، زیرا اطلاعات دیسک را می توان از طریق کنسول لیزر خوانده کرد از حافظه SSD کندتر است. به همین ترتیب ، می توانیم نتیجه بگیریم که کنسول جدید نینتندو عبور از بازی از طریق بازی 2 را دشوار خواهد کرد.
اما نینتندو سعی کرد به جای میکرو SD از میکرو SD Express استفاده کند. به جای میکرو SD ؛ Micro SD Express دارای رابط NVME PCIE 3.0 است و می تواند بازی ها را با سرعت SSD انجام دهد. از طرف دیگر ، اکنون حضور کارت بازی مجازی توسط کاربران توجیه می شود ، زیرا به کاربران کمک می کند تا بازی را بر روی حافظه داخلی کنسول نصب کنند و نه فقط یک برنامه ساده برای بازی های دیجیتال.
علاوه بر این ، تهیه کارتهای کلیدی بازی توسط ناشران مختلف نشان می دهد که نقاط ضعف بازی توسط کارت اختصاصی آنها جبران می شود و بازیکنان فقط با خرید کد محصول در فروشگاه ، این عنوان را بر روی حافظه داخلی خود نصب می کنند تا عملکرد بهتری داشته باشند. به خاطر داشته باشید که این یک چالش بزرگ برای داشتن بازیکنان محصول است ، زیرا برخی از بازیکنان ممکن است ترجیح دهند بازی را با عملکرد غیرقابل قبول روی کارت اختصاصی خود انجام دهند ، اما خریدهای دیجیتالی عناوین مختلف را نشان نمی دهند.