به گفته نیوزو ، اگرچه بازیکنان اروپایی بیشتر از بازیکنان آمریکای شمالی را برای خرید بازی خرج می کنند ، اما آنها صبور هستند و تمایل به خرید پیشنهادات دارند.

به تازگی ، Newzoo ، به عنوان یک شرکت اطلاعات مالی بین المللی صنعت بازی های ویدیویی ، با Tebex همکاری کرده است ، بستری برای خرید در معرض خطر برای انتشار گزارشی از رفتار مالی بازیگران در آمریکای شمالی و اروپا. این گزارش ، که به عنوان باز کردن بازیهای درآمد منتشر شده است: رفتار بازیکنان و روند پرداخت در غرب ، حاوی نکات جالبی است. براساس داده های به دست آمده ، با وجود این واقعیت که بازیکنان اروپا و آمریکای شمالی بخش کوچکی از جمعیت جهان جهان هستند ، تقریبا نیمی از کل خریدها برگزار شده است.
با این حال ، صنعت بازی های ویدیویی دیگر مانند پنج سال پیش نیست که بیشتر درآمد توسعه دهندگان از فروش بازی ناشی می شود. امروزه ، خریدها در سهام نقش بزرگی در موفقیت مالی دارند. براساس داده های به دست آمده ، بازیکنان اروپایی بیشتر از بازیکنان آمریکای شمالی را برای خرید در معرض خطر هزینه می کنند. همچنین بین دو گروه تفاوت در طعم و مزه وجود دارد. در اروپا ، بازی های ورزشی محبوب تر است ، در حالی که در آمریکای شمالی ، تیراندازان بیشتر می خواهند. بر خلاف اختلافات ، در هر دو زمینه ، بازیکنانی که عناوین مختلفی را در کنسول ها تجربه می کنند ، بیش از 1 ٪ از هزینه های خود را برای خرید بازی دارند. به گفته Newzoo و Tebex:
در اروپا ، خریدها در معرض خطر تقریباً نیمی از درآمدهای عناوین منتشر شده برای پلت فرم PC و یک سوم از درآمد بازی کنسول را نشان می دهد.


براساس این داده ها ، 5 ٪ از بازیکنان اروپایی هنگام به روزرسانی یک کالای یا محتوا با قیمت مناسب ، پول خرج می کنند. از طرف دیگر ، دلیل اصلی خرید بازیکنان در آمریکای شمالی دسترسی به محتوای اضافی یا اضافه کردن بسته های اضافه شده است. به طور کلی ، تخفیف در آمریکای شمالی پنجمین اولویت بازیکنان برای خرید است.
با توجه به تمام آمار و داده های این گزارش ، اگرچه برخی از بازیکنان از خریدهای موجود راضی نیستند ، اما این ویژگی در حال حاضر از صنعت بازی های ویدیویی حذف نمی شود.