نسخه PS5 SAGA SAGA: HELLBLADE 2 فردا به طور رسمی منتشر می شود و بندر این نسخه طبق استودیوی تئوری نینجا یک روند نسبتاً آسان و دردسر دارد.

Hellblade 2 با استفاده از Enreal Engine 5 ساخته شده است و به گفته گاوین کاستلو ، مدیر فنی پروژه ، Epic Games قبلاً یک بستر بهینه سازی بسیار خوب برای PS5 ارائه داده است. پس از آماده شدن نسخه PS5 ، ابزارها نسخه های بازی منظم را دریافت کرده اند و تیم محتوا برای سرعت بخشیدن به پورت و فرآیند بهینه سازی به پروژه پیوستند.
Kistloo سیستم های تیم داخلی را توضیح داد:
ما سیستمی به نام Self Play داریم که می تواند بازی را از ابتدا تا انتها انجام دهد ، ضمن رفع ابزارهای پروفایل. این به ما امکان می دهد خیلی زود بازی را از نظر عملکرد و عملکرد بررسی کنیم و یک نمای کلی از عملکرد فعلی را بدست آوریم. این یک نقطه شروع بسیار خوبی برای توسعه روی سکو بود.
تنها چالش جدی که نظریه نینجا با آن روبرو شد ، بهینه سازی Hellblade 2 برای کنسول PS5 Pro بود. نسخه اول بازی که توسط Unreal Engine 5 منتشر شده است ، هنوز برای این کنسول سونی بهبود یافته به روز نشده است. در نتیجه ، تیم توسعه ویژگی های جدیدی را به نسخه فعلی باز می گرداند تا بازی بتواند از فناوری PSSR بهره مند شود.
کاستلو در پایان گفت:
سرانجام ، بندر Hellblade 2 PS5 بسیار صاف و بدون مشکل بود. این به ما اجازه می دهد تا زمان بیشتری را برای تولید محتوای جدید و همچنین یک حالت عملکرد بهینه صرف کنیم.