استودیوی Bithell Games ، توسعه دهندگان مانند Volume ، John Wick Hex و Tron: Catalyst ، با موجی از تنظیم قدرت روبرو شدند که به طور قابل توجهی تعداد اعضای خود را کاهش داده است.

مایک بیتل ، رئیس استودیو در پیامی در سکوی Bluesky توضیح داد که تیم بتل یک پروژه بزرگ را تأمین نکرده است.
گفت
در آستانه آخرین بازی ما ، خودمان را از چالش هایی که بسیاری از تیم های توسعه بازی با سالهای 1 و 2 برای یافتن شرکای سرمایه با آن روبرو شدند ، فاش کردیم.
پس از این تصمیم ، پنج کارمند استودیویی تنظیم شدند که طبق گفته مایک بیتل تعداد اعضای تیم تمام وقت است. وی همچنین افزود: استودیو قبلاً برای چنین سؤالی آماده شده بود و با کارمندان تحت تأثیر تصمیم برای تسهیل روند خروج و ارائه بسته های کمک ، کار می کند.
مدیر بازی های Bithell همچنین تأکید کرد که این تنظیم قدرت بر در دسترس بودن و پشتیبانی سری بازی های استودیویی فعلی که به طور مستقل منتشر شده است ، تأثیر نمی گذارد.
مایک بیتل با بازی توماس تنها بود ، تنها کاری از پازل انتزاعی و مبتنی بر تاریخ بود. پس از ایجاد استودیوهای Bithell Games ، وی با انتشار عناوین موفق مانند بازی حجم حجم در سال 2 و ماجراجویی تحسین شده متن دایره ای زیرزمینی ، اعتبار قابل توجهی را در صنعت بازی به دست آورد.
این استودیو در سالهای اخیر برای ایجاد نسخه های خلاقانه و متفاوت از مجوزها بوده است. این موارد شامل جان ویک هگز (حذف شده از فروشگاه ها در ماه گذشته) ، Tron: Identity’s Identity و Treon: Catalyst Action Game برای انتشار امسال برنامه ریزی شده است.