اگر بدون نیاز به پخش به دنبال بازی های رایانه ای بر روی تلفن خود هستید ، برنامه های شبیه سازی مانند هستند برنده وت گودال بازی این شرکت ساخته شده است بازیگر دو راه حل مشترک وجود دارد. قبل از آن ، این ابزارها بیشتر با تلفن های مجهز هستند تراشه های اسنپدراگون وت واحدهای پردازش گرافیک آدرن سازگار بود اما اکنون خبر خوبی برای صاحبان تلفن است مجهز به Mediaatek منتشر شده
پشتیبانی بهتر از شبیه سازی بازی ها ، مدیرعامل MediaTek Diems
طبق اعلامیه رسمی بازیگر در برنامه آنها ، نسخه جدید گودال بازی اکنون از دستگاه هایی که دارد واحدهای پردازش گرافیکی آنها پشتیبانی بسیار بهتری هستند. این شرکت به طور خاص برای تراشه ها ترس 9000 برای Dimense 9400 وی خاطرنشان کرد که این دستگاه ها اکنون می توانند بازی DirectX9 به DirectX11 با عملکردی در سطح آدرنو و حتی در برخی موارد بهتر اجرا می شود
چالش های فنی مالی توسط GameHub
تیم GameHub توضیح دادن این که واحدهای پردازش گرافیک از نظر مالی ناشی می شوند Volcan یک برنامه کاربردی نیستآنها با بازی ها مشکل دارند. از جمله این مشکلات می تواند باشد مترجمان ناپایدار سایه وت کمبود توانایی راننده مرد
GameHub اقدامات زیر را برای حل این مشکل انجام داد:
تعیین زمان و منابع برای توضیح و ترمیم خطاها با دقت از دستگاه های چگالی کم
بهبود برنامه ریزی درمانی
طراحی مکانیسم نماد انتقال برای ترجمه سفارشات DirectX به مدلی که GPU MALI می تواند اجرا کند.
روش بهبود زمان (زمان کار) در مواردی که عملکرد راننده کافی نبود.

پشتیبانی بهتر از شبیه سازی بازی ها ، مدیرعامل MediaTek Diems
یک ادعای جالب: پشتیبانی “اصلی” برای بازی های رایانه ای 2 -pit
GameHub در بیانیه ای که توسط بازی های رایانه ای 2bit پشتیبانی می کند این ادعا بحث برانگیز است ، زیرا لایه هایی مانند لایه هایی مانند پرنعمت پرنعمت یا ابزارهایی مانند صندوق آنها برای انجام این نوع بازی ها استفاده می شوند و این روش ها معمولاً با کاهش عملکرد همراه هستند نه “از نظر فنی”.
همکاری مستقیم با MediaTek برای توسعه یک راننده سفارشی
در یک مرحله مهم ، Gamesir از همکاری نزدیک با Mediaatek خبر داد حتی آینده نزدیک GPU تولید می کند. هدف از این همکاری ، حل مشکلات GPU Mali در سطح تراشه او است این رانندگان به ویژه برای پلت فرم GameFusion این طراحی برای به روزرسانی عملکرد بازی ها به طور قابل توجهی در دستگاه های چگالی طراحی شده است.
با این حال ، زمان مشخصی برای صدور این رانندگان اعلام نشده است. با این حال ، این روش می تواند شکاف عملکردی بین Mediatek و Snapdragon را کاهش دهد. مخصوصاً با توجه به این تراشه ها ارینو Qualcomm از رانندگان شلغم شما باید عملکرد بهتری داشته باشید شبیه سازی و بازی کردن آنها می شوند.
آینده تلفن های پیکسل و تأثیر تغییر واحد پردازش گرافیک
نکته مهم این است که MediaTek فقط نیست. واحدهای پردازش گرافیکی استفاده شده تلفن پیکسل همچنین از تنش دهنده آنها یک GPU مالی دارند. بازی ها اعلام کرده اند که هنوز مشخص نیست که آیا این پیشرفت ها در دسترس پیکسل ها خواهد بود یا خیر. از طرف دیگر ، شایعات مربوط به پیکسل 10 این نشان می دهد که Google قصد انجام این کار را دارد خیال واحدهای پردازش گرافیکی استفاده در این سری ؛ بنابراین شاید این پیشرفت ها پیکسل 10 نباشد.
سخنرانی نهایی
پیشرفت GameHub برای پشتیبانی از تراشه های Mediaatek ، به ویژه سری Diamistit ، آینده ای روشن تر برای بازی های رایانه ای در تلفن های اندرویدی است. با مشکلات فنی GPUS MALI و همکاری مستقیم با Mediatek ، گام بزرگی برای رقابت با اسنپدراگون برداشته شد. اگر این مسیر ادامه یابد ، بازی های سنگین بدون نیاز به دستگاه های گران قیمت یا دستگاه های قابل دسترسی برای کاربران کار می کنند.
نظر شما در مورد ساخت تراشه های Mediaatek در شبیه سازی بازی های رایانه ای چیست؟
برای دوستان خود ارسال کنید
منبع: https://toranji.ir/2025/07/29/%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D9%87%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D9%85%D9%86%D8%B3%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%AA%DA%A9-%D8%A7%DA%A9%D9%86%D9%88%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%A8/
تحریریه ICTNN شبکه خبری