بازی مبتنی بر بازی برگشت فوتبال در یک ماه که مورد استقبال گسترده قرار گرفت و موفقیت چشمگیری بود ، مورد استقبال گسترده قرار گرفت.

استودیوی Sloclap ، SIFU Developer ، در بازی انتقام جویی کار کرد. استودیو اخیراً رابطه بین این دو عنوان را از دیدگاه ساختار مبارزه در یک پست ذکر کرده است.
Sloclap Studios نوشت:
SIFI نه تنها یک بازی مستقر در کونگ بود و مسابقه انتقام جویی نه تنها یک مسابقه فوتبال است. در واقع ، آن را می توان یک بازی سامورایی در نظر گرفت. تعامل بین بازیکنان سریع تعیین کننده است و تعیین کننده می تواند نتیجه را در یک زمان معین تغییر دهد. به همین دلیل ، برای اینکه بازی را عادلانه و سرگرم کننده کنیم ، عملکرد ما باید کامل باشد و ما هنوز به این نقطه نرسیده ایم.
استودیو دو پروژه را با همان جدیت و همان دقت لازم در طراحی بازی های جنگی دنبال می کند. هدف اصلی آنها ایجاد یک تجربه رقابتی ، پویا و متعادل به لطف پارامترهای دقیق گیم پلی است.
این رویکرد نه تنها شامل پیشرفت های اخیر در زمینه دسترسی و دسترسی است ، بلکه شامل بسیاری از اصلاحات در مکانیسم های کلیدی بازی مانند دروازه بان ، اندود و ریتم فرمانداران نیز می شود. به گزارش Sloclap ، مواردی که در هفته های آینده مورد بررسی و بهبود قرار می گیرند. این سطح از تعهد به پویایی و تعادل گیم پلی نشان می دهد که انتقام نه تنها یک بازی فوتبال ساده بلکه یک بستر برای رقابت دقیق مهارت ها و واکنش ها به عنوان یک بازی جنگی سطح بالا است.
این اعلامیه چند روز قبل از انتشار به روزرسانی این هفته منتشر شد. این به روزرسانی به دکمه های GamePad اجازه می دهد تا بازیکنانی را که با کنترلر بازی می کنند ، دوباره روشن کنند. به گفته Sloclap ، این نسخه اولیه همیشه ساده و اساسی است ، اما یک نسخه کامل تر و پیشرفته تر در آینده خواهد بود
علاوه بر این ، حالت کور به منوهای بازی و رابط کاربری اضافه شده است. وضعیتی که فیلترهای اساسی را برای سه نوع اصلی نابینایی ارائه می دهد. توسعه دهندگان قول داده اند که این ویژگی در به روزرسانی های بعدی گسترش یابد. چنین تغییراتی نشان می دهد که Sloclaps نه تنها رقابت و همه توجه را بهبود می بخشد ، بلکه از تجربه کاربر و دسترسی به همه بازیکنان نیز حمایت می کند.
Ramatic اکنون در PlayStation 4 ، Xbox Series X / S و PCS در دسترس است.