2 ٪ از بازیکنان Death of Death 2 پس از پایان تاریخ به بازی خود ادامه دادند. آماری جالب که محبوبیت بزرگ این سکانس را نشان می دهد.

یک ماه از زمان انتشار Death Stranding 2 گذشته است. این عنوان در طول انتشار انتقادات بسیار مثبتی به دست آورد و به یکی از اصلی ترین مدعیان قیمت بهترین بازی سال در کنار آثاری مانند Clear Machure: Expedition 33 و Donkey Kong Banza تبدیل شده است. هیدو کوجیما همچنین تأیید کرد که بسیاری از بازیکنان بازی را تمام کرده اند و گفتند که بخش بزرگی از عموم حتی پس از پایان عناوین به زندگی خود ادامه می دهند.
این کارگردان به تازگی در توییتر اعلام کرده است که استودیوهای Kojima Productions اطلاعات متنوعی را از بازیکنانی که با Death Stranding 2 تعامل داشتند ، جمع آوری کرده است. طبق نتایج استودیو ، طبق نتایج استودیو ، تقریباً 5 ٪ از بازیکنان پس از رسیدن به پایان داستان ، به بازی خود ادامه دادند. این برای هر عنوانی قابل توجه است ، اما برای اثری مانند Death Stranding 2 ، که ریتمیک و متفکر است ، مهمتر است.
قسمت اول این حق رای دادن توسط بسیاری از کاربران تحت نام “شبیه ساز کسل کننده پیاده روی” به دلیل سبک خاص و مراحل آهسته آن شناخته شده بود و بسیاری آن را رها کردند. با این حال ، آمار نشان می دهد که چشم انداز کاربران این مجموعه از سال 5 تغییر کرده است. Hido Kojima همچنین آماری در مورد ساختارها ، نجات حیوانات و علائم بازی منتشر کرد. طبق توئیت وی ، کانگوروها محبوب ترین حیوان بازی بودند و کاربران بیش از هر ساختاری زیپ را در دنیای بازی قرار داده اند.
در حالی که شهرت Death Stranding بیش از پنج سال افزایش یافته است ، به نظر می رسد مجموعه وی از ابتدا مؤثرتر بوده است. حتی طرفداران Kojima Productions را برای انتشار نسخه هایی برای سیستم عامل های Xbox و رایانه های شخصی نامیدند. موضوعی که اشتیاق به این بازی را نشان می دهد فراتر از جامعه پلی استیشن است.