بازی های ترسناک علمی تخیلی از عناوین مورد علاقه من هستند. من همیشه به دنبال چنین چیزهایی هستم، اما نمی توانم به شما بگویم که چرا در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری شاهد استقبال مردم از عناوین علمی تخیلی هستیم و شاید مردم از این ژانر فوق العاده خسته شده اند.
World of Warcraft در ژانر فانتزی شروع شد، سپس به داستان علمی تخیلی رفت و به فانتزی بازگشت. حالا به ژانر علمی تخیلی برمی گردیم. چیزی که واقعاً من را شگفتزده میکند این است که بازیهای ترسناک علمی-تخیلی خیلی خوب فروخته نشدهاند، اما فکر میکنم با انتشار برخی از بازسازیهای جدید، بهویژه بازیهای Resident Evil، مردم نسبت به تجربههای ترسناک بازتر هستند.
او در این باره گفت:
استفن کیک، مدیرعامل استودیو نایت دایو، اخیراً مصاحبه جدیدی با سایت VGC ارائه کرده است. او در بخشی از آن مصاحبه گفت که نمی تواند دلیل دقیقی برای بازگشت ژانر ترسناک علمی-تخیلی ارائه کند، اما از انتشار Resident Evil 2 Remake به عنوان عامل اصلی یاد کرد.
Resident Evil 2 Remake بسیار عالی عمل کرد و عملکرد آن باعث فروش خوبی شد. فکر می کنم وجود این عنوان باعث شد که شاهد بازسازی Dead Space باشیم. منظورم این است که Dead Space پاسخی به Resident Evil 4 بود که برای اولین بار منتشر شد، بنابراین تاریخ در حال تکرار است.
مدیر عامل Nightdive، خالق نسخه بازسازی شده System Shock، اخیراً Resident Evil 2 Remake را به خاطر جان بخشیدن به عناوین ترسناک تمجید کرده است.
من از طرفداران پر و پا قرص سری Dead Space هستم و خوشحالم که بازسازی آن ساخته می شود. پروتکل Callisto نیز عالی به نظر می رسد و ما همچنین در حال کار بر روی بازسازی System Shock هستیم.