Sloclap Studios به عنوان اظهاراتی مانند The Revenge و Sifu Match شناخته می شود. به تازگی ، مدیر بخش نوآوری استودیو از طرفداران SIFU عذرخواهی کرد که از آنچه که ماهیت غافلگیرانه مسابقه انتقام جویی نامیده می شود ، عذرخواهی کرد.

Slocap با عنوان محبوب خود ، Ratch بسیار تحسین شد. اما مدیر نوآوری در استودیو ، پیر تارنو ، بارها از جنبه های خاصی در حین سخنرانی انتقام پشیمان شد. این عنوان در طول مسابقات جوایز بازی 2024 ارائه شد. در تریلر مقدماتی ، از عنوان “محصول استودیوی تهیه کننده SIFU” استقبال شد.

در این نمای شخصی ، دوربین گسترده بود و دوربین را در پشت سیفو قرار داد. بازیکن انتقام جویان در این تریلر به طرز عجیبی شبیه به طراحی شخصیت اصلی SIFI بود. پیر تارنو در مورد معرفی بازی می گوید که تیم توسعه دهنده هنگام رونمایی از بازی خود احتمالاً اشتباه کرده است. وی تشخیص داد که چگونه هواداران با ماهیت غیر ضروری این تریلر اشتباه گرفته شدند:
برخی از هواداران سیففی در هنگام انتقام از مسابقه انتقام جویی ناامید شدند و ما واقعاً متاسفم.
او همچنین فکر می کند که SIFU قرار نبود یک عنوان دائمی باشد و پس از یک سال و نیم پشتیبانی و حل مشکل ، هیچ برنامه خاصی در این بازی وجود نداشت.
من فکر می کنم ما واقعاً همه چیز را به SIFU ارائه دادیم. این عنوان دیگر در برنامه ما نیست و بهتر است استراحت کنید.
او همچنین نگاهی مهم به استودیوها دارد که به دلیل موفقیت در یک سبک خاص ، دائماً به این ژانر محدود می شود و فقط می خواهد بازی را با یک قالب ثابت انجام دهد.
ما یک فرصت عالی برای دنبال کردن پروژه های خلاقانه و محبوب داریم که بیشتر شرکت های دیگر خوش شانس نیستند. از آنجا که به ندرت این است که توسعه دهندگان می توانند این مسیر را دنبال کنند. فرصت های منحصر به فرد ما به دلیل موفقیت عناوینی مانند Absolut و SIFU است و اگر هیچ یک از این دو بازی وجود نداشت ، مسابقه انتقام جویی هرگز انجام نمی شد.

Slocap عنوان Absolution را در سال منتشر کرد که عناصر گیم پلی آن شبیه به بازی SIFI بود. البته این بازی نیز چند نفره داشت. توسعه عنوان SIFI با چارچوب و برنامه Absolut آغاز شد و حتی در سال 2 ، این عنوان برای بهترین بازی جنگی سال نامزد شد.