البته ایکس باکس قبلا به لطف Xbox Cloud Gaming وارد فضای ابری شده است. بلکلی خاطرنشان کرد که سونی در این مورد کمی محافظهکارتر است و برندهای پلیاستیشن و ایکسباکس باید مطمئن شوند که به کنسولهای خود متصل نیستند.
در سال 2020، وقتی از اسپنسر پرسیده شد که آیا Xbox Series X و Series S آخرین کنسولهای مایکروسافت خواهند بود یا خیر، گفت که باورش نمیشود. اسپنسر همچنین گفت که مایکروسافت متعهد است در حال حاضر یک تجربه عالی از کنسول ارائه دهد.
همه چیز برای نینتندو آسان تر خواهد بود، اما مشخص نیست که آینده ایکس باکس و پلی استیشن چه خواهد شد. آیا همچنان از کامپیوترهای فیزیکی استفاده می کنیم؟ ما در حال حاضر از بسیاری از خدمات ابری استفاده می کنیم که داده های کاربر را در یک مکان جداگانه ذخیره می کنند.
بازی ها همیشه تا حد زیادی از روندهای دنیای کامپیوتر پیروی کرده اند. این بدان معناست که هر جا فناوری محاسباتی پیش میرود، بازیها نیز دنبال خواهند شد. شما باید مطمئن شوید که کسب و کار شما به چیزی وابسته نیست که ممکن است از بین برود. این به این معنا نیست که کنسولها برای همیشه از بین میروند، اما اگر روزی برسد که این کار انجام شود، باید برای آن روز آماده باشید.
خالق اصلی Xbox آقای Seamus Blackley (Seamus Blackley) اخیراً در آخرین قسمت پادکست Xbox Expansion ظاهر شد و در مورد آینده کنسول های بازی و جایگزینی آنها با سرویس های ابری صحبت کرد.
آقای بلکلی در ابتدا به این سوال پاسخ می داد که آیا فیل اسپنسر و تیمش در ساخت Xbox موفق بوده اند یا خیر. اسپنسر و تیمش در زمان مهمی ایکسباکس را رهبری میکنند، زیرا ابزارها و روش استفاده از رایانهها در حال تغییر هستند که چالشهای زیادی را به همراه دارد. او گفت:
تحریریه ICTNN شبکه خبری