Witcher 4 پس از نمایشی فنی چشمگیر CDPR ، به یک موضوع داغ در بازی تبدیل شده است. اگرچه به نظر می رسد این عنوان بازی بهتر از همیشه است ، اما استودیوی سازنده ابراز اعتماد به نفس کرده و قول داده است که معیارهای جدیدی را برای این سبک تعیین می کند.

به همین ترتیب ، CD های Perakter غول های سبک را هنگام توسعه Witcher 4 بررسی می کنند. طبق گفته CDPR ، Kingdom Come Deliverance 2 و بازی های گیت 3 Baldur به عنوان منبع اصلی الهام بخش برای تأثیر بازی بعدی خود عمل می کنند.
اگرچه هنوز اطلاعات زیادی در مورد این عنوان وجود دارد ، اما این جزئیات کوچک باید به طرفداران نشانه امید به آنچه انتظار می رود از سیستم های بازی در Witcher 4 باشد ، نشان دهد.
مدیرعامل CDPR ، مایکل نواکوفسکی ، در مصاحبه با Gamer PC گفت که همه در نظر دارند بازی های موفقی مانند Baldur’s Gate 3 و Kingdom Come Deliverance 2 را در نظر بگیرند.

وی تأکید کرد که عناصر شخصیت پردازی و کیهانی BG3 به عنوان منبع اصلی الهام بخش برای Witcher 4. پیش از این ، استودیو توضیح داده است که چگونه هر Witcher 4 NPC واکنش متفاوتی نسبت به سیری خواهد داشت.
به عنوان بخشی از این جهت گیری ، سازندگان قصد دارند این عناصر را به سبک خود ارائه دهند. به همین ترتیب ، آدام بدوفسکی از Kingdom Ve Deliverance 2 برای دنیای واکنشی و عناصر شبیه ساز آن ستایش کرد.
وی گفت: CDPR امیدوار است تجربه مشابهی را در Witcher 4 ارائه دهد و در طول تجربه بازی ، آزادی انتخاب را در اولویت قرار دهد.
اگرچه CDPR در موفقیت قبلی خود محتوای زیادی دارد ، اما Witcher 4 را به طور کلی بررسی می کند.