Elden Ring Nightreign درک منحصر به فردی از Roglick و Rodlick از ژانر Soulzlake ارائه می دهد ، اما مشخص شد که توسعه دهندگان وقتی شروع به ساخت آن کردند ، هدف ساخت کار Ruglake را ندارند.

در مصاحبه ای با وب سایت GamesRadar ، هنگامی که Junya Ishizaki ، مدیر Elden Ring Nighterign ، پرسید که آیا اصطلاح “Roglik” تا حد زیادی در داخل شرکت مطرح شده است ، وی توضیح داد که “بسیاری از اعضای تیم ما و توسعه دهندگان ما” از این سبک و توسعه آگاه نیستند. “” آنها مرکزیت چگونگی ایجاد این پروژه ها و چگونگی گسترش ایده های گیم پلی هستند. “در عوض ، این فرمول گیم پلی پس از” مروری بر گیم پلی و ساختار Nightreign “به دست آمد.
ایشیزاکی با توضیح ادامه داد:
ما با لنز شروع نکردیم: “بیایید یک فرش یا چیزی شبیه به آن درست کنیم.” منظور من این است که این ژانر لزوماً نقطه شروع برای طراحی بازی نبود. در مقابل ، نتیجه بسیاری از امتحانات و ساختار گیم پلی و درک بهترین راه حل برای یک مشکل خاص یا عنصر خاص گیم پلی در آن زمان چیست.
ایشیزاکی اضافه کرد:
اینها عناصر کاملاً تصادفی هستند که عمدتاً پاسخ یا راه حل برای مشکلات در طول طراحی هستند که بر اساس بازی مدل یا محورها را مدل می کنند.
با وجود اختلافات بازیکنان ، Nightreign می تواند تصور جدیدی از فرمول عمل بی رحمانه RPG تلقی شود. در حقیقت ، تهیه کننده Yasuhiro Kitao اخیراً از بازیکنانی که ویژگی های “عجیب” بازی را پذیرفتند ، تشکر کرد.
Elden Ring Nightreign اکنون برای سیستم عامل های PlayStation 4 ، Xbox X / S ، PC ، PlayStation 2 ، Xbox One در دسترس است.

