یک کارمند سابق Bethesda Studios تأکید کرد که آنها هرگز نمی خواستند صفحات را بارگیری کنند ، اما این ضروری بود.

Bethesda Studios سالها در مورد بارگیری صفحات شوخی های زیادی بوده است. تقریباً دو دهه است که بازی های بازی در نقش باز شرکت (مانند Fallout ، Elder Scrolls ، Starfield) پر از صفحات بارگیری بود. در عناوین استودیو ، اگر وارد یک ساختمان شوید ، یک سفر سریع در جای دیگر یا حتی گاهی اوقات فقط از یک اتاق به اتاق دیگر انجام دهید ، یک صفحه بارگیری پیدا خواهید کرد.
حتی مدرن ترین و پیشرفته ترین بازی های RPG این شرکت ، مانند Starfield ، هنوز هم حاوی صفحات بارگیری بی شماری است. اکنون یکی از طراحان سابق بتسدا که نقش مهمی در Skyrim بازی کرده است توضیح داد که این صفحات در بازی ها ضروری است.
بروس ناسمیت ، طراح سابق استودیوهای بتسدا ، گفت:
همه کسانی که از این صفحات شکایت می کنند فکر می کنند که ما تنبل هستیم یا نمی خواهیم با رویکردهای مدرن مطابقت داشته باشیم. واقعیت این است که بازی های بتسدا آنقدر سنگین و سنگین است که شما نمی توانید همزمان همه چیز را نشان دهید. اگر یک بازی ایجاد کنید که محتوای کمتری داشته باشد ، تجربه متفاوتی و تجربه بیشتری را در دنیای واقعی ارائه می دهد. هیچ کس در بتسدا دوست نداشت که وجود داشته باشد ، اما ما واقعاً چاره ای نداشتیم ، اگر می خواستیم بازی را به همان تجربه ای که فکر می کردیم ارائه دهیم.
بازی هایی که بدون بارگیری صفحات منتشر می شوند ، به طور کلی تحسین بیشتری می کنند ، اما گاهی اوقات این صفحات بسیار هوشمندانه پنهان می شوند تا اینکه آنها را درک نکنید. نمایش دنیاهای عمیق ، غنی و واقع بینانه بدون بارگیری صفحات امکان پذیر نیست ، اما فناوری می تواند در آینده این مشکل را حل کند.