دارن بیکن ، یکی از سازندگان Halo 3 ، عدم وجود کمبود منابع را در صنایع استودیو (که اکنون استودیوی Halo نامیده می شود) اعلام کرد.

دارن بیکن ، مدیر گروه هنری بی نهایت Halo ، توضیح داد که چرا Halo 3 ، برخلاف Halo 2: Birthday ، هرگز به یک بازداشت تبدیل نشده است. به گفته وی ، هنگامی که ایده Halo 3 Remaster ، استودیوهای صنعت به دلیل کمبود منابع نتوانستند این کار را انجام دهند. Halo 3 یکی از محبوب ترین نسخه های این سریال است و گرچه این مجرم رسمی را دریافت نکرده است ، اما همیشه می توان آن را در Halo: The Master Master Collection Collection پخش کرد. حق رای دادن محبوب Halo در سالهای اخیر با انتشار Halo Infinite از بالا و پایین بوده است ، اما هنوز هم در بین بازیکنان Xbox و PC محبوب است.
علاوه بر این ، شایعاتی در مورد انتشار احتمالی Nintendo Switch 2 و PS5 از سری مجموعه های اصلی Master Cersition با استراتژی همه کاره مایکروسافت وجود دارد. موضوعی که می تواند اطمینان حاصل کند که بازیکنان بیشتر سه گانه اصلی Halo را می شناسند. دو نسخه اول سریال Remaster ساخته شده است ، اما Halo 3 هنوز مالک را دریافت نکرده است که طرفداران در دهه گذشته منتظر آن بوده اند.

در اپیزود Podcast Videogamer ، بیکن اعلام کرد که این تیم می خواهد به مناسبت انتشار خود ، Halo 3 Remaster را راه اندازی کند. با این حال ، او توضیح می دهد که این ایده هرگز به مرحله اجرای نرسیده است. از آنجا که استودیو در پست -هاله 5 درگیر بود: حمایت از نگهبانان در آن زمان. علاوه بر این ، تیم توسعه نیز در مراحل اولیه ساخت Halo Infinite بود ، به طوری که منابع بین این دو پروژه تقسیم و محدود شدند.
بیکن با توضیح اینکه وابستگی صنایع نسبت به کارآفرینان موقت یکی از دلایل اصلی محدودیت های استودیو در زمان تولید نامحدود هاله است ، ادامه می یابد.
مشخص نیست که آیا Remaster Halo 3 در آینده نزدیک منتشر خواهد شد ، اما Halo فعلی: رئیس اصلی به بازیکنان این امکان را می دهد تا وضوح وضوح بالا و فرکانس تصاویر سیال را در Xbox و PC احساس کنند.