تصاویر جدیدی از بازیابی بازیابی بازیابی رژه Elder IV: فراموش شده فاش شده است.

در این تصاویر جدید ، تفاوت بین نسخه اصلی (سمت چپ) و نسخه Remastered (سمت راست) را مشاهده می کنیم:

در تصویر بالا ، نسخه بازسازی شده رنگ گرم تری دارد. همچنین به نظر می رسد که خورشید به عنوان منبع اصلی نور در سیستم روشنایی محیط استفاده می شود. نتیجه این تغییر ایجاد سایه ها در قسمت های خاصی از سطح زمین است. این ویژگی در نسخه اصلی موجود نبود. Tessellation (فرآیند تقسیم سطوح بزرگ در سطوح کوچکتر) نیز در نسخه مجدداً مورد استفاده قرار می گیرد ، زیرا سطح زمین خشن تر به نظر می رسد.

با توجه به تصاویر فوق ، می بینیم که مدل های کاراکتر در نسخه Remastered دوباره طراحی شده اند. علاوه بر این ، مواد و سایه بان ها مطابق فیزیک تحت درمان قرار می گیرند (از نظر جسمی ساخته شده است) (ما می بینیم که روشنایی و بازتاب واقع بینانه تری دارند). نورپردازی روی شخصیت ها بسیار دقیق تر است. علاوه بر این ، برای ایجاد این صحنه ، ما یک طراحی محتوای جدید از جمله ساختمان پس زمینه و مشعل ها را در هر دو طرف پل مشاهده می کنیم.


مقایسه های فوق نشان می دهد که چگالی پوشش گیاهی و سطح جزئیات در نسخه Remaster از Elder Scrolls IV: فراموشی به طرز چشمگیری افزایش یافته است. علاوه بر این ، نورپردازی پویا و جلوه های پس از عمل ، صحنه را بسیار واقعی تر از اصل ساخت.


دو مقایسه فوق پیشرفت قابل توجهی در آسمان نشان می دهد. نسخه اصلی از یک جعبه آسمان ساده استفاده کرده است ، در حالی که نسخه Remastered دارای سیستم درمان آسمان و ابرهای پویا است.



در نسخه Remaster ، فضای داخلی ساختمانها نیز دوباره طراحی شده است و ما یک سبک جدید و جدید روشنایی را می بینیم.
به طور کلی ، بقایای کتیبه های بزرگتر IV: فراموش کردن شامل:
- سیستم روشنایی جهانی
- مواد اولیه کاملاً جدید (فعال)
- هندسه و بافت بهبود یافته
- سطح جزئیات را افزایش دهید
- افزودن اثرات پس از عمل
- طراحی مجدد
- سایه و استفاده از تکنیک انسداد محیط در ایجاد سایه ها
اگرچه ما هنوز اعلامیه ای از استودیوی سازنده ندیده ایم ، اما ما در مورد اصالت شایعات در مورد ایجاد Remaster of Elder Scrolls 4: Oblivion منتشر نشده است ، اما انتظار داریم با توجه به سطح گسترده اطلاعات فاش شده ، این عنوان به زودی فاش شود.