عادلانه است که بگوییم جمجمه بازی و استخوان ها در زمان خروج اولیه انتظارات را برآورده نمی کردند. با این حال ، به نظر می رسد Ubisoft از اشتباهات خود یاد می گیرد زیرا نقشه راه محتوای دوم آن شامل نبردهای زمینی و بسیاری از پیشرفت های گیم پلی دیگر است.

عنوان جمجمه و استخوانها به مدت پنج سال توسعه یافت ، صدها میلیون دلار هزینه کرد که به آن اختصاص داده شده است و روند توسعه بارها و بارها دوباره آغاز شده است. نتیجه چیزی نیست که می تواند انقلابی توصیف شود ، بلکه تقلید ضعیفی از آنچه شرکت سالها پیش با Assassin Black Flag Creed 4 بهتر انجام داده بود.
این بازی یک سال ناامید کننده برای شرکت بود. در حالی که مزرعه Xdeus ، جمجمه و استخوان ها همچنان به این کار ادامه می دهند و شایعات در مورد محتوای فصل دوم صحیح است.
یکی از بزرگترین انتقادات جمجمه و استخوان محدودیت بازی است. نبردها محدود به جنگهای دریایی است ، شما نمی توانید از نظر جسمی کشتی های دیگری را نیز در نظر بگیرید (صحنه های سینمایی این کار را برای شما انجام می دهند) و از این بدتر ، تاکنون هیچ مبارزه جسمی با سایر دزدان دریایی وجود نداشته است. البته به زودی تغییر خواهد کرد.

در نمایشگاه دوم جمجمه و استخوان ، یوبی سافت جزئیات جدید بسیاری را نشان داد:
- سطح جهانی
- امکانات جدید PVP
- کشتی های بیشتر
- انواع جدید دزدان دریایی
- جنگ با کراکن
- نبردهای زمینی
توانایی جدید درگیر شدن در دوئل با دشمنان باعث جلب توجه خواهد شد. برای حمله به دشمنان می توانید از شمشیر و تپانچه استفاده کنید. ما هنوز نمی دانیم این نبردها چقدر عمیق خواهند بود.