توسعه دهندگان Quimra می گویند که هدف آنها ارائه یک تجربه منسجم و تاریخ متمرکز است ، بنابراین آنها ساختار خطی بازی را برای حفظ داستان فشرده و متمرکز حفظ کردند.

در حالی که Reburn Studios (که قبلاً با عنوان 4A بازی های اوکراین شناخته می شد) در حال توسعه بازی La Quimra است ، مدیر پروژه Olux Costok جزئیات بیشتری در مورد این تیرانداز علمی تخیلی ارائه می دهد. وی در مصاحبه ای با WCCCFTECH ، در مورد ساختار بازی Quimra در مقایسه با Metro Exodus و مدت زمان لازم برای به پایان رساندن آن صحبت کرد. هنگامی که از او از کاستوچی سؤال شد که آیا لهجه بازی در تاریخ یک ساختار نیمه دانشگاهی مانند Metro Exodus ایجاد نکرده است ، وی توضیح داد که این تصمیم به طور کامل توسط استودیو گرفته شده است تا بازیکنان را در تاریخ از طریق ساختار روایی هدایت کند. او در مورد آن گفت.
بله ، ما کاملاً بر ارائه یک تجربه منسجم بر اساس تاریخ تمرکز می کنیم. جایی که داستان در دنیای بازی راهنمای بازیکن را بازی می کند. به همین دلیل ، ما یک رویکرد خطی تر برای طراحی مراحل انتخاب کرده ایم. با این حال ، بازیکنان همیشه می توانند مناطق مخفی و بخش های اختیاری را کشف کنند که برای داستان اصلی ضروری نیستند.
Costok همچنین دیدگاه استودیو توسعه محتوای بیشتر برای بازی را توضیح داد. از آنجا که Quimra یک تجربه بسیار جمع و جور تر و خطی تر از کارکردهای استودیوی قبلی است ، تیم سازنده چگونه می تواند بدون فاصله از داستان ، محتوای بیشتری را به بازی اضافه کند:
توسعه محتوای اضافی برای Quimra هنوز در حال انجام است ، و ما با دقت مورد بررسی قرار می گیریم که چگونه می توان تجربه بازی را توسعه داد ، در حالی که به داستان اصلی وفادار است.
Costukk در پاسخ به سؤال از زمانی که برای به پایان رساندن La Quimra لازم است ، توضیح داد که استودیو تصمیم گرفته است یک بازی کوتاه تر برای ارائه یک تجربه منسجم و منسجم ایجاد کند. وی تأکید کرد که این تصمیم به دلیل مشکلات و چالش هایی است که استودیو با جنگ در اوکراین با آن روبرو شد. Kostiok همچنین توضیح داد:
با توجه به چالش هایی که جنگ در هنگام توسعه Quimra ایجاد کرده است ، تصمیم گرفتیم ضمن حفظ عناصر اساسی بازی ، روی یک تجربه کامل تر تمرکز کنیم.
به گفته وی ، بازیکنان باتجربه به سبک تیراندازی شخص اول می توانند خط اصلی بازی را در حدود 4 ساعت به پایان برسانند. البته ، Costichi تأکید کرد که La La Quimra محتوای بیشتری دارد ، از جمله چالش های اضافی و همکاری های چند نفره که می تواند تجربه بازی را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. وی افزود.
داستان اصلی برای یک بازیکن انفرادی و طرفداران FPS با تجربه تقریباً 2 ساعت طول می کشد. اما اگر به دنبال چالش های بیشتری هستید و با دوستان خود به عنوان یک مرتبه بازی می کنید ، می تواند تجربه بازی را برای چند ساعت افزایش دهد.
پیش بینی می شود بازی La Quimra در تاریخ 5 آوریل امسال برای رایانه شخصی منتشر شود. در آستانه انتشار ، این آخر هفته در یک نسخه خصوصی بتا خصوصی در دسترس خواهد بود که بازیکنان را مستقیماً در وسط یکی از “مأموریت های مهم بازی” قرار می دهد. این نسخه تست هم به صورت جداگانه و هم به صورت چند نفره قابل پخش خواهد بود.