در یک ویدیو ، کانال دیجیتال Fandy ، تفریح Creed of Assassin را در کنسول های PS5 و PS5 Pro مقایسه می کند.

Assassin's Creed Shadows اولین بخش از مجموعه Assassin's Creed به طور انحصاری برای کنسول های نسل فعلی است. دیجیتال فندی آن را در تمام سیستم عامل ها کاوش کرد و به نظر می رسد که ما با پیشرفت های چشمگیر در نسخه PS5 Pro روبرو هستیم. این منبع حتی پیشرفت در کنسول PS5 Pro را “تقریباً بین نسل” توصیف می کند.
مهمترین تفاوت بین سایه های Assassin Creed PS5 و PS5 Pro ، استفاده از RTGI بهبود یافته در نسخه Pro است. این تکنیک با بازتاب نور سطوح اطراف یک شیء مرتبط است. این قابلیت با ایجاد نورپردازی ویژه بر کیفیت تصویر ، تأثیر زیادی در کیفیت تصویر دارد و کیفیت کلی تصویر را بهبود می بخشد.
در زیر ، می توانید فیلم منتشر شده این انتقاد را مشاهده کنید:
در کنسول اصلی PS5 ، تصاویر بسیار عمیق و صاف به نظر می رسند و همان روشنایی دارند. این اغلب در شاخ و برگ درختان یافت می شود ، زیرا کنسول PS5 کسل کننده و مصنوعی به نظر می رسد. این امر عمدتاً در هنگام عبور از جنگل تأثیر می گذارد ، به لطف تفاوت زیاد در نورپردازی ، و عملکرد RTGI در نسخه PS5 Pro یک نسخه تصویری بسیار بزرگ است.
استفاده از RTGI نیز چالش هایی را ایجاد کرد. تفاوت کیفیت تصویر پایین بین نسخه های PS5 و PS5 Pro در حالت عملکرد ، مشاهده مهارت ها در وضوح پایین و شفافیت تصویر کم برخی از مهمترین مشکلات است.
اگرچه Aubisoft از افزایش وضوح 4K در هر دو کنسول خبر داده است ، اما نتایج کمی متفاوت است. تست های جمع آوری کمک های مالی دیجیتال همچنین نشان می دهد که وضوح داخلی در این دو کنسول در حدود 1080p است ، و استفاده از RTGI ظاهراً قدرت اضافی GPU کنسول PRO را ناکارآمد کرده است. Ubisoft همچنین وعده هایی را برای استفاده از PSSR قبل از انتشار بازی انجام داد ، که به نظر نمی رسد حاصل شود زیرا کیفیت تصویر در کنسول های PS5 و Pro بسیار مشابه است.

اگر Ray-Tracy از کنسول Pro را در نظر نگیریم ، بازی پارامترهای بصری بسیار مشابهی در دو دستگاه دارد و شبیه به چشم انداز ، وضوح سایه ها و سایر پارامترهای مشترک در دو کنسول است. فراوانی تصاویر در حالت عملکرد در دو کنسول به همان 2 تصویر در ثانیه ثابت است ، اگرچه در صحنه های خاص ، قاب های قابل توجهی از قاب را مشاهده می کنیم. این برش ها همچنین با 2 تصویر در ثانیه روی PS5 Pro کار می کنند.
به طور کلی ، سایه های AC در کنسول حرفه ای و در حالت عملکرد به میزان قابل توجهی بهبود یافته است ، و افزودن RTGI تفاوت بزرگی ایجاد کرده است ، حتی اگر هنوز هم در زمینه هایی مانند کیفیت تصویر و فرکانس تصویر مشکلاتی وجود داشته باشد. علاوه بر این ، در عملکرد ، بازتاب های ری تریسی در این کنسول نمایش داده نمی شود و این عملکرد فقط به حالت با کیفیت محدود می شود.

بازی روی این دو کنسول در قسمت های خاصی از گیم پلی قفل شده است ، مانند Katsin ، توالی نبرد و در داخل محل مخفی با 2 تصویر در ثانیه برای ارائه یک تجربه ماندگار به عموم.
از طرف دیگر ، در کنسول PS5 Pro ، تفاوت های آشکاری بین عملکرد و کیفیت وجود دارد. در حالت با کیفیت ، سایه ها واضح تر به نظر می رسند و چگالی شاخه و برگ درختان بهتر نشان داده می شود. عملکرد RTGI در هر دو حالت یکسان است ، اما قفسه ها فقط در حالت کیفیت فعال خواهند بود. بزرگترین تفاوت بین این دو حالت شاید کیفیت تصاویر باشد ، زیرا در صحنه های خاص ، تصاویر با کیفیت بسیار واضح تر هستند.
در کنسول PS5 Pro ، وضعیتی به نام متعادل برای اجرای بازی روی 2 تصویر در ثانیه وجود دارد که مخصوص کاربران با صفحه 2 هرتز است.
